Miray Daner'i zaten beğenirdim ama anti kahraman hallerini daha da beğeniyorum. Saygı dizisinde de aşırı iyi bir karakteri canlandırmıyordu. Kötü yanları da vardı. Kuş Uçuşu'nda resmen parıl parıl parlamış. O kadar iyi oynuyor ki karakterini nefret etmemizi sağladı. 😂
Kuş Uçuşu'nda Miray Daner'in performansını beğendiniz mi, anti kahraman olmak yakışmış mı?