Kuş Uçuşu'nda Miray Daner'in performansını beğendiniz mi, anti kahraman olmak yakışmış mı?

Miray Daner'i zaten beğenirdim ama anti kahraman hallerini daha da beğeniyorum. Saygı dizisinde de aşırı iyi bir karakteri canlandırmıyordu. Kötü yanları da vardı. Kuş Uçuşu'nda resmen parıl parıl parlamış. O kadar iyi oynuyor ki karakterini nefret etmemizi sağladı. 😂
Kuş Uçuşunda Miray Danerin performansını beğendiniz mi, anti kahraman olmak yakışmış mı?
Kuş Uçuşu'nda Miray Daner'in performansını beğendiniz mi, anti kahraman olmak yakışmış mı?
Cevapla