Kuş Uçuşu izlediniz mi görüşleriniz neler?

Ben ehh diye yorumladım açıkçası gene fazla abartılan bi işmiş. Çok hayalvari ve üstünkörü geçilmiş bence keşke karakterlerin biraz derinine inilseymiş. Birce akalay iyi oyuncu ama kesinlikle botoksu fazla kaçmış hiç olmamış o aşırı kalkık kaşlar ve donuk surat. Son olarak en çok nejat işlerin belgesel tadındaki seslendirmelerini sevdim ya çok anlam dolu ve cooldu ses tonu çok iyi
Kuş Uçuşu izlediniz mi görüşleriniz neler?
Cevapla