Evet var... Game Of Thrones dizisi ve kesinlikle çoğu kişiyi hayal kırıklığına uğratmıştır. Çünkü o kadar fan grubu oluştu ki ve ciddi anlamda o kadar sağlam diziydi ki dünyanın en berbat finalini yapmış olabilirler. İlk 3 e yazılacak diziyi mahvettiler.
Finali hayal kırıklığına uğratan bir dizi izlemedim ancak film olarak seven filmini söyleyebilirim. Film konusu ve finali kötü değildi ancak tam olarak beni tatmin etmedi maalesef o yüzden soruyu görünce direkt olarak aklıma seven filmi geldi.
Ben de öyle tahmin etmiyordum ama işte yine hayaller elimizde kaldı)) En sevdiğim sahneydi. Neredeyse her şeye sahip oluyordum. Hayatım özeti gibi ahaha
öyle güzel bir diziydiki, en az 8 sezon olması gerekirdi ama CBC daha çok para kazanmak istedi ve netflix kabul etmedi o yüzden 3sezonda final yaptı
ama en sonunda anne ve gilbert öpüştü istediğimiz oldu ama daha üniversite hayatı ve evliliği görmedik :(
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Constantine. 2. sezonu kabul etmediler 1. sezonun finali b*k gibi kaldı ortada. Ne güzel Spectre reyizi izleyeceğidik. Belki Lucifer dayım da girerdi mevzuya.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sonu nasil bitti 😀sadece birinci sezonu izledim 😂hayattım boyunca hiç bir diziyi finals. kadar izlemedim