Maalesef yaklaşık bir 15-20 sene önce ailece oturup bir şeyler izlemek kültürü tamamen yok oldu. Bunun en büyük suçlusu yine dizi ve film sektörü. Çünkü aile sıcaklığından ve samimiyetinden uzak o kadar çok yapım çektiler ki. İnsan ailece oturup bir şey izleyemiyor korkudan.
Teknoloji geliştikçe evler büyüdükçe birbirimizden kopmaya başladık. Mesela biz ben anaokuluna giderken kış akşamları kar yağardı biz yürüyüşe çıkardık ailece sonra eve gelir meyvemizi yer dizi izlerdik ailece ve evde sadece 1 tane televizyonumuz vardı o da tüplüydü sonra yeni ev aldık çok daha büyük ve yeni tvler aldık her oda da 1 tane ve artık hepimizde telefon herkesin ayrı odası var ben eskiden ablamla aynı oda da kalırdım yer yatağım vardı şimdi bi odaya ablamla birbirimizi sığdıramıyoruz bile çık odamdan diyoruz birbirimize valla o eski günlerimizi özledim ben
Yaklaşık 10 sene öncesine kadar annem her yemek sonrası meyve tabağı hazırlar televizyonun karşısına otururduk ailecek o yıllara dair sadece bu dakikaları özlüyorum keşke annem bıçağa elma takıp verse bana :')
Hayır çok eskide kaldı beraber oturmak bile mümkün olmuyor teknolojinin gelişimi insanlara yararlı olması gerekirken maalesef zararlı bir durum ortaya çıkıyor Sonumuz hayrolsun
Tv de bi boh yok ki. Sadece cuma günü iyilik dizisini izliyorum. Onun dışında haberler desen sürekli üzücü şeyler. Telde netflix'ten ya da youtubedan izliyorum