Evde ses olsun diye televizyonu açıp, saçma sapan programları izler misiniz?


Yanlışlıkla Gelin Evi izledim arkadaşlar. Gözlerim, kulaklarım kanıyor şu an. Bu huyumu yenmem lazım. Televizyonu açınca yalnız değilmişim gibi geliyor, aşırı komik.

Unutmadan, hiçbir gelin robot değildir.

Evde ses olsun diye televizyonu açıp, saçma sapan programları izler misiniz?
Evde ses olsun diye televizyonu açıp, saçma sapan programları izler misiniz?
Cevapla