Yanlışlıkla Gelin Evi izledim arkadaşlar. Gözlerim, kulaklarım kanıyor şu an. Bu huyumu yenmem lazım. Televizyonu açınca yalnız değilmişim gibi geliyor, aşırı komik.
Unutmadan, hiçbir gelin robot değildir.


Benimde öyle takıntılarım var evdeyken ses isterim sabah uyanınca direk açıyorum ama tv kanalları değil birara nr1dance canlı radyoyu dinliyordum bu ara nr1 house müzik kanalı var onu açıyorum
Evet😂😂 sonra farkedince ben ne izliyorum ya diyip kapatırım 😂
Müzik kanallarına getir en azından ruhunun gıdasını alırsın bunlar gıda zehirlenmesi resmen😂
Bilerek izlemedim ki, hipnoz oldum sanırım.
Show tv yi acilen bırakman gerek
Telefondan film saatlerine bakarak TV kanalı izliyorum. Bu virüse karşı korunuyorum.
Cevap
19Cevap
Bu şey değil mi ya.. Orijinali neydi adı anımsayamadım HIMYM'da oynayan kadının ölümcül bakışından :D
Yok açmam.. Tv izlemiyorum hiç ayda yılda bir maça denk gelirsem anca o zaman.
Eskiden pc de oyun oynarken falan yapardım, şimdi yapmıyorum. Tv bile izlemiyorum.
Yalnızlığa alıştığım için sessizlik de normal geliyor, ama müzik dinliyorum veya söylüyorum.
Ben de öyle hissediyordum eskiden sonra sadece bir alışkanlık olduğunu farkettim ve bıraktım. Onun yerine müzik dinliyorum artık.
Televizyon değil de bilgisayarımdan spotify açık olur
Evet evde ses olsun istiyor insan. Gelin evini de bı ara takip ediyordum. Her şeye hm uygun falan diyorlardı.
+Gelinliğim 6 bin lira tuttu kızlar nişanlıgim da 4 bin
Diğer kadınlar : hm uygunmuş baya
😀
Annem saolsun sabahları müge anlıyla uyanıyoduk zorda olsa neyseki geçti artık😂
Birşey yoksa TV de saçma sapan programlara bakacağına gidip Kral Pop falan acarım
Hayır kesinlikle, sadece misafirliğe filan giderken açarız ki eve hırsız girmesin 😂😂
Ses olsun diye anadolu tv Vatan tv yi açtığım doğrudur :)
Bazen korkunca saçma programlar izlemek zorunda kalıyorum
Birşeyler tıngırdasın diye bende tv, radyo falan açarım ama ne söylüyor ne görüntüleniyor hiç dikkat etmem. Ses var mı var..
Asla izlemem kapatırım daha iyi ya da radyo dinlerim
Gelin Evini izledim bir keresinde , gül gül öldüm gerçekten güzel bir komedi programı XD
Tek başıma korkuyorum o yüzden saçma sapan olan herşeyi izlerim 😃
Televizyon izlemem ama arada bir canım sıkılınca gülmek için böyle programlar açıyorum 😄
Ya hiç açmam ya da radyo/müzik kanalı falan açarım.
Televizyon da hiç birşey izlemiyorum ki evde varlığım belli değil.
Ses olsun diye açarım. Yalnız yaşadığım için ihtiyaç duyuyorum buna.☺️
genelde şarkı açıyorum böylelikle yalnız hissettiğim zaman olmuyor
Ses olsun diye tlc yi açıyorum
Ağır yaşamlar...
En azından topluma kazandırılmaları iyi oldu, insanlar daha normal bir gözle bakmaya başladı
Bir ara bende 130-140 kiloydum, sonradan bayağı bir verdim. Abur cubur falan çok sakat iş, kola falan da öyle
Çocukken çok sağlıksız besleniyordum, 8 öğün yemek, ara öğünler, her gün abur cubur cips, kola fanta. Evden çıkmak yok falan. 3 ayda 15 kilo falan almıştım, şuanda da çıkmıyorum ama abur cubur, şeker, tatlı, kola fanta, fast food herşeyi bıraktım. Günde 1 öğün bazen 2 öğün yiyorum. Hafif kilo var ama boydan kurtarıyor, onu da illaki veririm.
Çokta umurumda değil yaşam enerjim.
Akşamları tek olursam yaparım
He he yanlışlıkladır kesin 😂😂
Ben sadece haber dinliyorum
Çok güzle haraketler bunları izledim
Yalnız olduğumda öyle yapıyorum hep 😅
Arkada gürültü olsun diye açarım bazen.
Televizyondan radyo dinlerim...
Genelde yaptığım bir şey
yapıyorum öyle arada..
Yok güzel bir şey yoksa kapatırım
Müzik kanalı aç daha iyi
Hiç böyle bişey yapmadım :D
Triggerlanıyorum çoğunda
Ben de yapıyorum bazen
Bazen mecburiyetten djcjdnnxdjnx
Yok Kemal Sunalları açıyorum yoksa da yabancı film
Komik birisin.😂
Ya bende öyle ama cidden saçma.
Genelde müzik dinlerim
Muzik varken bunlara gerek yok
Canım sıkılınca gülmek için izliyorum
Müzik acarım ses olsun diye tv izlemiyorum
Evet 😂
Evet
İzlemem
bazennn😂😂😂
Trt cocuk izlerim😂
Yok. Sessiz olsa iyi
Hayır kanks
TV izlemem
İzlemiyorum
TV izlemiyorum
hayr
Evet 😂
Hayır
Yesss
Evet
Maalesef evet 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar