Evet dediğiniz o sırp kesinlikle izlemem mesela. Ve ben mide kaldıramama olaylarından dolayı çok kesmeli işkenceli film izleyemiyorum. Popüler diye sadece testere ve hotelin bir filmini izledim lakin başka izleyeceğimi sanmıyorum mide kaldırmıyor cidden.
Incendies her yönüyle sağlam bir filmdi. Ne acayiptir ki genelde slasher, gore tipi film türü izleyen bünyem, Yeşilçam'ın komedyen olarak tanınan isimlerinin filminden delice etkilenmiştir. Canım Kardeşim filmini bir kere izleme hatasında bulunmuştum; ölümcül bir hastalığa yakalanan öksüz bir çocuk, onu biraz güldürebilmek, son günlerini güzel geçirtebilmek için kendi kanlarını satan bir abi ve onları en az kendi ailesi kadar sevmiş, annesi hayat kadını olan abisinin en yakın arkadaşı... Yoksulluktan çok sevdikleri hayvanı kasaba satmak zorunda kalmaları, çocuğun öğretmeninin artık okula gelmene gerek yok demesi, annesi babası ölmüş bir abinin başta tahammül gösteremediği kardeşi için verdiği mücadele, hüzünlü müziğiyle dokunaklı şekilde sahnelenmiş kapkara çaresizlik ve sefaletle yoğrulmuş bir film. Bir tek bu filmi yeniden izlemeye yüreğim yetmeyebilir.
Bir kadın mülteciden hamile kalıyor ve ailesi duyunca bebek doğduğunda birilerine veriyorlar. Fotoğrafta da çocuk büyüdüğünde kaçırıyorlar. Saçlarını falan kazıyıp silah gücünde kullanıyorlar. Bir de hep annesini aramak isteyen biriydi. Yıllar sonra bir kadın demokratik bir adamı öldürüyor ve bir adam da buna tecavüz edip vurarak konuşturmaya çalışıyor. Kadın konuşmuyor ve o tecavüzcüden hamile kalıyor. Yıllar sonra da kadın ölünce o iki çocuğu abisini ve babasını aramaya koyuluyor ve kadının tecavüzcüsü hem oğlu hem de çocuklarının babası çıkıyor:)
Bir sırp filmi dışında bahsettiklerinizi izledim. Herkesin dayanabileceği filmler değil.Özellikle taciz öyküsü olanlar, istismara uğramışlar kesinlikle izlememeli. Film analizi için izlemek zorundaydım yoksa özellikle açıp izleyeceğim filmler değillerdi. Izlemeyen bir şey kaybetmez.
Sırp filmi zaten yasaklanmış bir film. Filmin şu an erişilebilir olan hâli ise asıl ağır sahnelerin kesilmiş olduğu versiyonu. Buna rağmen psikolojisine güvenmeyenin izlememesi gereken bir film.
İnsan kırkayak isimli filmde aynı şekilde bir çok ülkede yasaklanmış bir film. şu an internetten Türkçe dublajina erişmek mümkün. Fakat benim tavsiyem kesinlikle merak edip izlememeniz yönünde. Psikolojiniz tahammül etse de mideniz etmez. Yine de size kalmış.
İnsan kırkayak filmini izledim briincisinde midem bulandı ilk defa bı filmde midem bulandı oğürdümü hatırlıyorum sonra ikincisini izledim ve ikincisi birincisini mumla aratti 😂😂😂
Yorumda kenimi gördüm 😂 aynı hayata bende düştüm maalesef ama üçüncüsünü izlemedim Allah'tan, onu da izlesem yemek yeme alışkanlığımı kaybederdim sanırım 😂
Bende cesaret edemedim o filmi izlemeye zaten günlük yaşam haddinden fazla geriyor insanı takviyeye gerek yok, insanların psikolojisini bozmayı ne çok seviyorlar bu tarz filmler yaparak anlamiyorum. Bu tarz fimleri ortaya getiren insanları ben sağlıklı bulmuyorum. Ruhları sıkıntılı ve onları besliyorlar gibime geliyor
İsmini anmak istemediğin filmi merak ettim. Bir Sırp filmi çok ağır gerçekten, tavsiye etmiyorum. Benim açımdan hayır yok. Her filmi izledim rahatsız edici olarak neredeyse.
Bir sırp filmini izlemiştim sonraki 3 günüm flashbacklerle geçti niye izledim ya niye yaptım kendime bunu dedirten bir film dmfmsk film vizyonum çok yok harry potterla yüzüklerin efendisini bile izlemedim puh bana
Benim daha listeye yazmadıklarım var onlardan önereyim. Martys diye bir film varmış 2008 versiyonu. Bir videoda gördüm ve öneren kız, karakterlere değil izleyicilere işkence yapıldığını söylüyor. İzledin mi bilmiyorum, ben cesaret edemedim ama izlersen yaz mutlaka görüşlerini 😂
Görüşlerden Mandy senden de İncendies'i aldım en yakın zamanda izlicem. Martys'e de bakarım mutlaka. Ben biraz meraktan izliyorum bazı sahnelerde gözümü kapatsam da.😄
Sanırım karakterim ve tercihlerim belkide izlediğim film tarzı kaynaklı olucak ki yakın arkadaşlarım grinin elli tonunu izleme demişlerdi biraz araştırmış sonra izlememeye karar vermiştim hala da izlemedim bi merakta barındırmıyorum açıkçası
Bir film vardı insanlar üzerinde deney yapıyorlardı, ölüme yakın ne gördüklerini öğrenmek için.. alman bi arkadaşımın yüzünden izledik aylarca etkisinden kurtulamadım ama ismini unuttum filmin ya.. :D nasıl unutmak istemişsem artık..
Cesaret edememek değil de bana bir şey katmayacak, beni heyecanlandırmayacak şeyleri izlemem. Bir sırp filmi de onlardan biri mesela. Yoksa yamyam insanlar belgesellerini seri şekilde izlediğim de oldu. Kestiği kişiyi kavurma yapmalar falan :A
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Allah kahretsin siccin. Cin fobim basladi kaç yıldır psikolojm bozuldu😃
Dram, romantik ve kapağında bir çift varsa izlemem. Film bağımlısıyım ve dünyada olan şeyleri filmde görmeyi gereksiz buluyorum. Ortalık ayrılık dolu zaten ne gerek var klişe şeyler izlemeye.
Uff hemde ne bozar ben biraz midesiz gamsız adamım o yüzden beni etkilememisti. d ama izlemeden okuduğum yorumlar uyku kaçırır bir hafta uyuyamazsin yemek yiyemezsin cinsindendi. Ben film izlerken tıkınıyordum ve film bittikten sonra hiç bişey olmamış gibi uyumustum. d ama müthiş iğrenç bir film kesinlikle öneririm
Sırf meraktan şimdi izledim. Cok acemice çekilmiş bir film. Bana ruhsal anlamda rahatsızlık vermedi daha fazlasını bekliyordum sanırım. düşük kalitede kötü bir film
Nicolas Cage oynuyor. Karsini bi grup değişik dini inaclari olan tip kaçırıp iğrenç bir şekilde öldürüyor bu da intikam alıyor. İnsan psikolojisini bozan kötü bir film