Diziler & Filmler İzlemesem de olurmuş dediğiniz bir film var mı? birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 24 Yapay Zekaya Sor İzlemesem daha iyidi dediğiniz filmler? Güncellemeler+1 yıl Film İzlemesem de olurmuş dediğiniz bir film var mı? Cevapla Film Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 29,2b cevap paylaştı. Evet oldu tabi ki de.. hatta zaman kaybı olarak gördüğüm çok film oldu benim.. ama yine de izlemeden bilemiyorum işte. 0 0 Yorumla
BiricikMinicik Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Source Code ve The Guilty. Bu filmleri izlemesem de olurmuş. Zaman kaybıydı benim için. 0 0 Yorumla
Mcrklm Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 96% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 632 cevap paylaştı. Red notice çok konuşuyorlar aksiyon sırasında komedi şakanın tadı kaçıyor 0 0 Yorumla
ErtugrulKARTAL1903 Takip Et Master Yaş: 43 , eic 68% +1 yıl Oldu tabi ki ama şu an hatırlamıyorum. Yine bir Türk filmi idi. 0 0 Yorumla
ALTAYBEY Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 59% +1 yıl Pandemi zamanında salgın diye bir filim zorla izlettirildi izlemeseydim de olurdu bence 0 0 Yorumla
cemalcanm Takip Et Xper 1 Yaş: 35 +1 yıl Gerçekten türk filminin bir çoğu yabancı filmler daha iyi 0 0 Yorumla
SonnyCorleone24 Takip Et Xper 5 Yaş: 106 , eic 100% +1 yıl Babam ve oğlum. Fazla acıklıydı. 0 0 Yorumla
Necro12345 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 3,7b cevap paylaştı. Recep ivedik serileri 0 0 Yorumla
Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 64% +1 yıl Arif v 212 miydi neydi çok kötüydü çok 🤢 0 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 1,5b cevap paylaştı. Osman Pazarlama 0 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 1,8b cevap paylaştı. olmadı 0 0 Yorumla
Ksproff Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 611 cevap paylaştı. Çılgın dershane 0 0 Yorumla
İsmaill19 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 380 cevap paylaştı. yok benim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Evet oldu tabi ki de.. hatta zaman kaybı olarak gördüğüm çok film oldu benim.. ama yine de izlemeden bilemiyorum işte.
Source Code ve The Guilty. Bu filmleri izlemesem de olurmuş. Zaman kaybıydı benim için.
Red notice çok konuşuyorlar aksiyon sırasında komedi şakanın tadı kaçıyor
Oldu tabi ki ama şu an hatırlamıyorum. Yine bir Türk filmi idi.
Pandemi zamanında salgın diye bir filim zorla izlettirildi izlemeseydim de olurdu bence
Gerçekten türk filminin bir çoğu yabancı filmler daha iyi
İzledikten sonra çoğu film
Babam ve oğlum. Fazla acıklıydı.
Recep ivedik serileri
Arif v 212 miydi neydi çok kötüydü çok 🤢
"Daha" filmi çok saçmaydı
maymunlar cehennemi
Recep ivedik
Osman Pazarlama
Recep ivedik serileri
olmadı
Mars
Çılgın dershane
Evet
yok benim
Var evet