Sizce de eski filmler daha güzel değil miydi?

Sizce de eski filmler daha güzel değil miydi?
Ya bakıyorum gerçekten yeni nesil filmleri insan izlemek bile istemiyor. Özellikle bu youtuber bozuntularının da bu sektöre girmesi iyice batırdı Türk filmi sektörünü. Oysa ki eski filmler öyle miydi? Her şeyden öte gerçeklik ve samimiyet vardı..
Sizce de eski filmler daha güzel değil miydi?
Cevapla