Cidden bana öyle oluyor. Özellikle final sahnesi çok iyiyse veya uzun süredir onu izlediydem yani sezon sayısı fazlaysa ister istemez öyle geliyor ama bir süre sonra geçiyor.
Sizde De Bir Diziyi Bitirince Hele Ki Uzunsa O Dizi Bir Süre Hatta Yeni Bir Diziye Başlayana Kadar En İyi Dizi Gibi Gelmiyor Mu?
Elbette öyle geliyor alışılmışlık olsa gerek. Çünkü bazen olayların içine giriyorsun ya da kendini koyuyorsun bağlanma oluyor. Böyle olunca bittiği zaman değeri fazlaca kazanılıyor dizinin. bu yüzden en iyisi olarak gelir ama cidden bu durumu çok yaşadım.
The Originals izledikten sonra daha önce en iyisi diye söylediklerimi unuttum, the originalsten sonra da bir sürü dizi izledim ama hala the originals en iyisi benim gözümde.
Kesinlikle öyle bak buna katılıyorum. Genelde diziler hani iyi başlar ve biraz düşer veya düşer ya mesela örneğin game of Thrones gibi. Bu dizi ise karakter gelişimini ve olay örgüsünü cidden çok iyi işledi ve her sezon cidden daha da üstüne koya koya ilerledi ve zaten mükemmel bir final de yaptı diye düşünüyorum.
Ana Sayfa > Diziler & Filmler > Sorular > Sizde De Bir Diziyi Bitirince Hele Ki Uzunsa O Dizi Bir Süre Hatta Yeni Bir Diziye Başlayana Kadar En İyi Dizi Gibi Gelmiyor Mu?