Başladığım diziyi filmi yaptığım bir işi yarım bırakıp hiç bir şekilde başka bir işe geçmeyi sevmiyorum, tabakta yemek bırakmaktan bile nefret ediyorum.
hayır ama bazılarından sıkılıyorum mesela the walking dead e ara verdim çünkü sezon ilerledikçe konu aynısı dönüyor gibi hissettim sonra nasılsa netflix izleme listemde kaldığım yerden sabit kaydolduğu için bıraktım başka bir diziye başlıcam
Sonunu bildiğim bir diziyi yarıda bırakıp başka bir sonunu bildiğim sevdiğim bir diziyi seyrediyorum. Sonunu bildiğim için bölümleri hızlı hızlı seyrediyorum. Sonra bırakıyorum zaten. Ama beğendiğim sahneleri tekrar açıp seyrediyorum
Diziye sevmeme bağlı. Sevmezsem birkaç bölüm sonsa bırakır yenisine bakarım. Bazen bazı diziler bir iki sezon sonra da bozabiliyor. Hiç uğraşmam bırakırım.
Ben G. O. T.'un son 3 bölümünü ve vikings'i yarıda bırakmışım üstüne Sherlock'u yarı da bıraktım birde two broke girls birde lisedeyken teenwolf vardı sonra Riverdale... Aa Ben hepsini yarıda bırakmışım 🙄🥱
Evet oluyor genelde netlik Sizlerin de öyle oluyor çünkü ilk 3 sezondan sonra ya da 2 sezondan sonra diziler Kabak tadı vermeye başlıyor kalite düşüyor
Gizledim şimdi aslında gerek yoktu gizlemeye ama olsun gizle demişsin gizledim bende. Ama çok komikti o sahne "Naber lan döt" diyo vuruyo kafaya. 😂😂 Uraz daha komikti kerem bursini almışlar 😁