Aslında çok ironik ama bu yıl başında uymayacağımı bile bile Dedim 1 yıl dizi film hiç bir şey izlemeyim nasıl olacak diye en fazla bir ay dayandım. Hayatım boyunca ne bulsam izledim, hatta bir dönem depresyondan yataktan çıkmayıp gece gündüz izledim sağım solum yata yata yara olacaktı nerdeyse.
Dizi film arşivi yaptım site film sitesi yönettim panele ekleme yaparak millet izlesin diye. Hep iç içeydim dizi filmlerle
İronik kısmı ise hiç dizi film izlemeyeceğim bu yıl aldığım karara göre derken, ksde bir gün film dizi fenomenlerinden birisi olacağım aklımın ucundan bile geçmezdi. 🤪
Unuttuğum dönemler şöyle oldu zaten film kültürüm liseden beri gelirdi ama yabancı dizi vs. izlemezdim. Sınav zamanlarında unutmuştum izleyemiyordum normal olarak. Üniversite de çok sardım yabancı dizilere o zaman ki kız arkadaşım alıştırmıştı ama belli dönem sonrası eve uyumadan uyumaya gittiğim için bir süre izleyememiştim. Ama bana da stok olmuştu :D
Bu aralar öyle çok film veya dizi izlemem aslında ses olsun diye açarım evde sevdiğim bir kaç dizi var ama izleyemiyorum. Filmlerde yarım kalıyor. Geççek geççek elbet bu da geççek :)
Evet hatta şu an öyle bir dönemdeyim. Başlayıp yarım bıraktığım 2 dizi var onlara devam edemiyorum biraz başım rahatlayınca tekrardan başlayacağım mesela