KScanlar, bazı filmler tadında bırakılmalı ama devamları para uğruna çekilip ilk filmin üzerine toprak atıyorlar.
Devamı çekilmeseydi dediğin film ve filmler nelerdir?
Bana göre onlardan ikisi resmini de paylaştıklarım iki film : 30 gün gece Yer altın canavarı filmleridir. İzleyenler eminim ilk filmlerini çok beğenmişlerdir. Sonraki seriler rezildi.
Matrix 4 mesela filmi izledikten sonra dedim ki keşke çekmeselerdi. Keanu abinin parası mı bitti de bu senaryoyu kabul etti acaba dedim. İmkan veremedim. Yani ilk söylentiler çıktığında heyecanlanmıştım. Ancak filmi izleyince eh dedim bu da mı.
Sonra hızlı ve öfkeli filmleri. En babası 5. Film son olmalıydı.