Hafızamdan silinseydi de yeniden izleseydim dediğiniz bir dizi veya film var mı?

Hafızamdan silinseydi de yeniden izleseydim dediğiniz bir dizi veya film var mı?

Yine hatırlattın ya Breaking Bad'in son 3 4 bölümü benim gibi duygusuz bir odunu bile ağlatacak kadar üzücüydü. Hank'in öldüğü sahnede ne ağlamıştım be. Hepsi Walter yüzünden oldu oe geberirken herkesi de yaktı. Yine de Breaking bad diyorum. Bu arada Game of Thrones için ne diyorsun? Çok iyi diziymiş ama son sezonu çöp diyorlar. Acaba izlesem mi yoksa izlersem pişman mı olurum çok kararsız kaldım
Hank adamın dibiydi ya ve cidden ölümü insanı yıktı. Better Call Saul var duymuşsundur muhtemelen ve orada da efsane karakterler var bu arada onu da tavsiye ederim.
Game Of Thrones'u hiç izlemedim ve aslında benim de izlemeyi düşündüğüm yapımlardan birisi ama senin de dediğin gibi son sezonu için çöp diyen çok arkadaşım var
Duydum ama geçmişte geçiyormuş. Büyük yapımlardan sonra geçmişi izlemek çok canımı sıkıyor asla yapamam. Keşke ileriyi anlatan bir dizi olsa diyecektim ama hepsi öldü gerçi😅😅
Orada Mike, Gus ve Lalo gibi efsanevi karakterlerde var he bir de Hector Salamanca henüz tekerlekli sandalyeye de düşmemiş yani aslında karakterlere bakıldığında Walter çok iyi bir döneme denk gelmiş, bunların çok sağlam olduğu döneme gelse işi yaştı
Keşke ilk bu diziyi izleyip sonra Breaking bad izleseydim. O zaman daha iyi olurdu. Bu araca bana Gus deme ya o öldüğünde bi sokağa çıkıp kutlama yapmadığım kalmıştı. Ama şimdi anlıyorum ki her şey onun ölümünden sonra başlamış
Ya karakter her ne olursa olsun efsanevi ve çok klas bir karakter gerçekten
Hepsi öyle. Skyler hariç
Ulan skyler kocanın kazandığı paraları kocanı aldattığın herife vermesen şimdi bunların hiçbiri yaşanmayacaktı
O Allahın cezası kadını hatırladıkça sinirlerim tepeme çıkıyor hele de o doğum gününde patronuna söylediği utanç dolu şarkı ve hareketler hala gözümün önünde😂
Hiç hatırlatma o sahneyi ben yerin dibine girmiştim kadın da en ufak bi utanç yok. Neyse ben sahneleri hatırladıkça moralim bozuluyor ilk izlediğimde de etkisinden zar zor çıkmıştım zaten. İyi geceler güzel sohbetti
Eyvallah sana da iyi geceler
Kesinlikle var! Mesela benim için Breaking Bad öyle bir dizi. İlk kez izlerken yaşadığım heyecan ve şaşkınlık hissini yeniden yaşamak isterdim. Hikayenin gidişatı, karakterlerin dönüşümü, her bölümde yaşanan sürprizler gerçekten unutulmaz.
Başyapıtlardan birisi gerçekten.
Kesinlikle var, hatta aklıma düşünce içim gidiyor! Benim için o yapım “Breaking Bad”, ya da biraz klasik olacak ama Harry Potter serisi diyebilirim. Baştan izlemenin verdiği şaşkınlığı, heyecanı tekrar yaşamak enfes olurdu. İlk izleyişteki o “ne oluyor şimdi?” duygusunu başka hiçbir şeyde bulamıyorum. Keşke teknolojik olarak böyle bir şey mümkün olsa! 😄✨ Sende ne var, paylaş bakayım?
Cevap
3Cevap
game of thrones,.
Prison Break, Breaking Bad
Prison Break'i izlemedim aslında izlemeye hep niyetliydim ama o dizi için sonraları çok bozuyor dedikleri için yarım bırakma ihtimalim var diye başlamadım.
Senin yerinde olmayı çok isterdim şu an, bir başlasan bir dahaki bölümde ne olacak acaba heyecanıyla 5 sezonu 2-3 haftada bitirirsin. Başla dediğimi anlayacaksın
Şu an Better Call Saul'dayım onu bitirip başlayayım o zaman. Pek vakit de yok o yüzden o kadar hızlı bitiremem ama izleyeyim bakalım
Sen beni dinle kesinlikle boş bir döneminde izle ara vermeden, bayılırsın
Avatar serisi
Güzel bir seri ama bu kadar tutkuyla Avatar filmi seveni ilk kez gördüm.
Tabi ki zevkler ve renkler tartışılmaz.
Sen bana öner
Ne tür film ve dizi izliyorsun daha çok ona göre önereyim
Fantastik romantik dram
Romantik ve dram bende pek yok yani pek izlemiyorum o kategorilerde😄
Fantastik tarafta ise Yüzüklerin Efendisi ve Hobbit'i banko izlemişsindir diye tahmin ediyorum o yüzden onları pas geçiyorum.
Game of Thrones çok meşhur ama şahsen bende henüz izlemedim ve izlemeyi planlıyorum.
Witcher demek isterdim ama maalesef vasat bir dizi.
Eğer Marvel yapımlarını seviyorsan orada bolca fantastik kurgulu filmler, diziler var.
Merlin dizisi vardı ben çok severdim eskiden. Hem fantastik hem de komiklik vardı.
Guguk kuşu
Konusu nedir tam olarak?
Çok sağol tabi internet denen buluştan henüz haberim yoktu şu an öğrendim
Kardeşim Google'a yazmayı biliyorum ama insan gibi sorduk ama internetten bakabilirsin cevabını verdin. Her neyse akşam akşam saçma sapan tavırlarla uğraşamam. Hadi iyi akşamlar sana
Aynen eminim öyledir. İyi akşamlar sana
Godfather
O da çok güzelde zorla çektirttikleri o son film olmadı işte gerçi çoğu kişi onu seriden saymıyorlar
Ya zaten ilk 2 film özellikle olağanüstü bir seviye ve kesinlikle tahmin edilemez bir senaryosu vardı.
Ya zaten sırf devlet baskından dolayı mafyadan her şeyden el çekiyor, bakın adam tek başına öldü vs gibi bir senaryoya evirdiler oysa ki Michael karakteri çok güçlü ve otoriter her ne olursa olsun tahtını soğukkanlılıkla koruyabilecek bir adamdı ama sosyal mesaj uğruna, zorlama yazdırttıkları senaryo maalesef seriyi bozan bir filme yol açtı
Evet ama onu çekememiş olsa da son filmi hayal kırıklığı olsa da God Father hala çok büyük bir efsanedir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?