Bergen filminden sonra bu adamı nerede görsem midem bulanıyor sanırım artık sevemicem


Oynadığı roller için oyunculara karşı bir olumsuz gözle bakmam. Eğer izlediğim filmde kendisinden rahatsız ettirmeyi başaran bir kötüyü canlandırmışsa ki bu rahatsızlık dizi/film karakterine karşı, oyuncuya değil. Yapımın sonunda o oyuncu hakkında, performansını övmek dışında bir şey söylemeye gerek kalmaz. Rolünün hakkını sonuna kadar veren her oyuncuyu beğenirim. Rolünün ne olduğu farketmez.
oyunculuğuna laf etmedim zaten oyunculuğu çok iyi :)
Tayanç Ayaydın Kıbrıs Zafere Doğru dizisinde Nikos Sampson rolünü canlandırdığından beri bir gıcıklığım var.
Cevap
13Cevap
Film olduğunu bildiğin onun bilincinde olduğun için sevmemek olmuyor önemli olan izleyiciyi etkileyebilmesi etkilemişse iyi oyuncu demektir..
bilincindeyim ama yinede ısınamıyorum artık karakterle özdeşleşmiş olduğundan. oyunculuğuna hayran kaldım o ayrı mesele
İster istemez etkiliyor insanı sonuçta...
Süleyman Çakır kimdi 😂
Oktay Kaynarca olması lazımdı😅
Hayır oyuncu birkaç tanıdığım olduğu ve set gördüğüm için hiç bu düşüncem olmadı.
Ona bakarsan eski filmlerde Erol Taş hep kötü karakter ama gerçek çok iyi Bi insan
Öyle birisi yok da bu adam aşırı itici değil mi 😅
Adam sadece rolünü oynadı ama yine de sen bilirsin
Ben televizyon izlemiyorum ya
Orlondo Bloom
Ne oldu?
ne ne oldu
aa pardon bana dedin sandım😅
Yok sanırım varsa da gelmedi aklıma
seni anlıyorum haklısın.
Erdal beşikçioğlu
Behzat Ç Yani Behzat Amir Adamdır be 👍🏻 Suçluların ak
Hayır
Türk dizisi sevmem..
Güzel oyuncu
Necati Şaşmaz 😀
amirimi sev la
Ahaha garipsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?