Karakterler ne kadar senarist tarafından oluşturulursa oluşturulsun oyuncu sayesinde hayata geçer ve şekillenir. Çoğu dizi karakteri oyuncuların performansı ile zirveye taşınmıştır. Diyelim ki en sevdiğiniz dizide, en sevdiğiniz karakteri oynayan oyuncu değişti. Diziden doğur musunuz?
Dizilerde en sevdiğin karakteri oynayan oyuncunun değişmesi seni soğutur mu?
Evet ya. Dizinin mantığı gereği hatta the Crown’da bir kaç sezon sonra başrol değişip daha yaşlısı geliyor. Sırf bu yüzden tadım kaçtı izleyemedim.
Muhteşem yuzyılda bunun mantığı farklıydı ama. Meryem uzerli terk etmişti ülkeyi. yayınlandığı dönemde izleyicisiyken bi anda böyle bişi olunca diziyi bırakmıştım.
#SelamGençlik ⭐🍀☀️🌻🐝 Baştan çok zorluyor fakat senaryo kuvvetli ve kaliteli ise yeni oyuncuya uyum sağlamayı göze alıyorum. Bence senaryo herşeyin başı, can damarı, oyuncu değişikliği fazla belirleyici değil, net. #SunIsUp#Amazing#TubaSueda ⭐🍀☀️🌻🐝
İnsan yadırgıyor. Bir hint dizisi vardı babaannem çok izlerdi. Başrol 4 defa değişti. Bir ara değiştiğini anlamayıp 6 bölüm başrol niye yok diye merak etmiştim.
Evet çoğunlukla hoş olmuyor, hatta yabancı film serilerinde bir karakteri seslendiren sanatçının değişmesi bile karakter aynı olduğu halde rahatsız ediyor.