Sinemanın en ikonik sahnesi sizce neydi?

Oscar ödül töreninde benim hatrımda kalan şekliyle tören sahnesinde bu üçüncü kez Travolta'nın Pulp Fiction dansıydı bu :))))
Bu seneki Oscar'da da sahneye gelirken artık iyice yaşlanmış şekilde yaşamayı '' tercih '' eden Samuel L Jackson sunumu yapacak ama iki yaramaz çocuk dans etmeye başlıyor karşılıklı arkada. İstiflerini de hiç bozmadan devam ediyorlar dansa, o kadar büyülü bir an ki...

Bana soracak olursanız sinema tarihinin en ikonik sahnesi Uma Thurman ve John Travolta'nın o muhteşem dans sahnesidir, ilk izlediğimde bambaşka hissetmiştim. Çünkü o gergin ortam, belirsizlik ve nice belanın içerisinde iki insan soyutlanarak dünyadan dans ediyordu, hem de alışılmışın dışında temas olmadan birbirinin karşısında ahenkle...
I want that tropy! :D Harika hakikaten, sizce en ikonik sahne nedir sinema tarihinde?
Sinemanın en ikonik sahnesi sizce neydi?
Cevapla