Taa, kendisi adam dediğin gibi çok dindar vatanını seven biri Nihat Doğan' ı bozduğu gibi bunları da bozar. Adam kendi diyor hakkimdaki çok şey yalan haberden ibaret ALLAH en iyisini bilir diyor. Ben bu açıklamalardan sonra ne desem insanlar bana inanmazlar ama vicdanım rahat diyo
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Fantastik olurdu kesinlikle..
Kvp Kaos geliyodu bir ara keşke gelsede oynasalar
Ibo show'a geldi Polat kendisi açıkladı oructan sonra yani bayramdan sonra geleceğini açıkları artık kaos mu başka proje mı bilemem
bi ara Mehdiydi ne oldu o iş
Bilmiyorum, ama ben inanmıyorum akli basında olan bir insan bunu demez komplodur yakında çıkar kokusu
dindar biri olduğu için böyle ypaıyorlar bence kara da açıklamıştı sırf solcu olmadığım için bana ödül vermediler gibi bişi dedi
Taa, kendisi adam dediğin gibi çok dindar vatanını seven biri Nihat Doğan' ı bozduğu gibi bunları da bozar. Adam kendi diyor hakkimdaki çok şey yalan haberden ibaret ALLAH en iyisini bilir diyor. Ben bu açıklamalardan sonra ne desem insanlar bana inanmazlar ama vicdanım rahat diyo
Bir gecede kaç tane babayı öldürürler di
Bence düşman olsalar daha iyi olurdu
Birbirine sürekli atar yaparlardı
Dünya savaşı çıkardı 😂
😂😂 bu yorum güzel bak
Vadi olmasa Polat bir hiç
Hmmm, vadi olduğu için Polat kraldır 🔥
Mehdiliğini ilan etti diyorlar
Katılıyorum sana knk
Kötü olurdu ikisi de ana karakter zevkli olmazdı
Bence çok iyi olurdu hele de düşman olsalardı...