Andrew Garfield "tick, tick... BOOM !" 'daki performansıyla 2. kez Oscar adayı oldu.O kalbimde daima spiderman... Adrew'i çok seviyorum ve oyunculuğuna haayranımm❤
Siz Andrew Garfield'ın oyunculuğunu beğeniyor musunuz?
Andrew Garfield ikinci kez Oscar adayı oldu. Sizce hak ediyor mu?
Savaş Vadisi filmi varken Örümcek Adam ile anılması bana göre kendisine yapılan bir haksızlıktır. Çünkü bireysel olarak bu filmde inanılmaz güzel bir performans sergilemiştir. Örümcek Adam filmi birçok oyuncuya sahiplik etmiştir. Fakat Savaş Vadisi gerçek anlamda performans sergilenen. Hem senaryo, hem oyunculuk adına müthiş bir yapımdır. 3 ödüle aday gösterildi ama hiçbirini kazanamadı maalesef. Bu filmi de eminim ki harika olacaktır. Bana göre değeri bilinmeyen oyunculardan birisi kendisi. Umarım bu sefer kazanır.
benim de favori spiderman karakterim odur.. ki tüm oyuncular arasında hastalık derecesinde spiderman fanatiği olan da odur aynı zamanda.. adamın rüyasıymış resmen spiderman oynamak.. ve hala da ara sıra spiderman kostümü giyip orada burada çocuklarla falan oynadığı biliniyor. filmdeki partneriyle gerçek hayatta sevgililerdi ama sanırım evlilik veya bebek tartışması sebebiyle bir anda ayrıldılar buna üzülmüştüm çok sevimli bir çiftti.. sonra kız pat diye biriyle evlendi falan.. yazık oldu.
Daha çok yan rolde başarılı gibi duruyordu ilk bu adamı tanıdığım zamanlar ama Örümcek Adam filmlerinde ve özellikle son filmde diğer karakterleri geride bırakacak bir Örümcek Adam rolü yaparak adeta karakteri yaşadığını gördüğümde hakkettiğini düşünüyorum.
almışsa hakediyodur canım bu bana cüneyt arkını hatırlattı 1072 senesinde yılmaz güney ödül kazanıyor ikinci cüneyt arkın oluyor ödül yılmaz güneye verilmiyor cüneyt arkına verilmek isteniyor ama cüneyt arkın kabul etmiyor