Selam, Yalnız Kurt dizisini izlemedim ama dikkatimi çekti özellikle başroldeki oyuncuyu fazlasıyla beğendim çok yakışıklı birisine benziyor xd izlemeyi düşünüyorum dizinin konusunu biraz araştırdım açıkçası hoşuma gitmedi değil. reytingleri iyi gidiyor diye biliyorum izleyici tarafından beğenilmiş. Fakat şimdilik birkaç bölüm iyi gidip sonra o da tatsız tuzsuz saçma sapan bir diziye dönüşüp gideceğine adım kadar eminim. Muhtemelen birkaç bölümünü meraktan açıp izlerim sonra bırakırım bizim diziler önce ses getirip sonra susması çok iyi biliyorlar 😄
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Türkiyenin yüz yıllık kaderi bu zaten içinde hain olmasa bu kadar zarar göremezdi bu ülke. dizi şimdilik güzel gidiyor beğendim