
ben diziyi çok sevıyorum ama ferit karaketeri kadar hiç bir başrol erkeğinden nefret etmedim üstelık gercek hayatta da böyle seylerın yasanmış olması beni üzüyor peki ya siz neler düşünüyorsunuz dizi hakkında?

ben diziyi çok sevıyorum ama ferit karaketeri kadar hiç bir başrol erkeğinden nefret etmedim üstelık gercek hayatta da böyle seylerın yasanmış olması beni üzüyor peki ya siz neler düşünüyorsunuz dizi hakkında?
Sadece adını bu sitede duyuyorum ne var lan neymis bu dizi bu kadar en fazla aşk falan klasik tr dizisi
izlemeni tavsıye ederım
Cevap
4Cevap
İzlemiyorum saçma bir dizi
hmm
çok seviyorum ve ferit ksrakteri günümüz erkekleri gibi yani iple çekiyorum bu bölümüü
of bende ya syran gıdınce kocamann ohhhh çektım inşallah kısa sürede de dönmez
kız ağladım ben yaa dur özelden diziyi konuşalım 😂😂
olur askoo
kadına şiddet olan bir diziyi asla izlemem
her dızıde olması peki? siz o zaman hiç bir diziyi izlemıyorsunuz
Sokuyum yalı çapkınına
çok terbıyelısın
Bilmiyorum bile
olabilir öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?