Yalı çapkını dizisi hakkında ne düşnüyorsunuz?

Yalı çapkını dizisi hakkında ne düşnüyorsunuz?

ben diziyi çok sevıyorum ama ferit karaketeri kadar hiç bir başrol erkeğinden nefret etmedim üstelık gercek hayatta da böyle seylerın yasanmış olması beni üzüyor peki ya siz neler düşünüyorsunuz dizi hakkında?

Yalı çapkını dizisi hakkında ne düşnüyorsunuz?
Cevapla