Hadi ama arkadaşlar yalnız olamam değil mi bu konuda :) yemek yerken Youtube'u sadece ben açmıyorumdur diye tahmin ediyorum.😀😅 yemek yerken en çok hangi katagoride videolar izliyorsunuz? Yemek videoları mı yoksa eski dizileri mi ya da daha başka bir katagoride misiniz? :)
Sokak röportajları iyi oluyor. Bazen yazarlar program yapıyor, onlarıda izliyorum. Zaten benim Pc de burada takılırken arka planda hep bir program olur.. Öyle dinler dururum.