Ay 2. sezon geldi ve ben hala izleyemedim, resmen skandal. Ben bu tarz daldan dala ilişkileri hiç sevmem ama dizi ya da filmlerde izlemek keyifli oluyor. Sadece izlemeyi seviyoruz yaşamayı değil diyebilirim. Emily kızımız gibi hızlı ve girişken değiliz maalesef. :D