Başrollerini Murat Yıldırım, Damla Sönmez, Simay Barlas, Ahmet Mümtaz Taylan, Murat Güven Akpınar ve Fırat Tanış’ın paylaştığı dizisi “Aziz”in ilerleyen bölümlerine sürpriz bir isim dahil olacak.Fas asıllı oyuncu Türkiye’de ilk kez kamera karşısına eşi ile Aziz dizisi için geçerken hangi rolle ekranda olacağı şimdiden büyük merak konusu oldu. Setten paylaşılan ilk kareler beklentiyi artırırken sosyal medyada ise beğenenlerin yanı sıra eleştirenler de oldu.
Murat Yıldırım’ın eşi İman Elbani 'Aziz' dizisinde rol alacakmış. Sizce etik mi?
Türkiye'de oyuncu olanların kaçı oyuncu ki zaten? Mankenler oyuncu oluyor. Sırf dış görünüşü var diye oyuncu oluyorlar. Mesela TRT de benim adım melek dizisinde Mahmut karakteri vardı. Çok iyi oyuncuydu ama öyle kızların hayran olmadığı biri olduğu için pek yok. Meseleye gelince ben sanmıyorum ki eşinin bir oyuncu geçmişi veya lisansı var. Bu işe gönül verenlere , emek verenlere haksizlik oluyor
Aaa sorunu görünce aklıma geldi. Murat Soner bu dizi hakkında video yayınlamıştı onu biz izliyim aklıma gelmişken. Şimdi soruya gelecek olursam eğer, etik bence ya oyunculuk geçmişi de varmış zaten. Bir fırsat verilsin oynasın beceremezse zaten bi trafik kazası sahnesi haydi Allah rahmet eylesin :d
Bence etik... Neticede buna şahit olduğumuz pek çok dizi oldu hiç birininde bir sakıncası görmedik :)
Yani set arkadaşlığının evliliğe kadar gittiği bir sektörde evli insanların aynı dizi ya da filmde rol alması bana çokta etik dışı bir hareket gibi gelmedi
Neden etik olmasın, zaten onun da oyunculuğu var, bildiğim kadarıyla eşi Faslı ve ülkesinde tanınan bir oyuncu. Ayrıca uzun zamandır da ülkemizde. Yani zaten oyuncu ve şu an ülkemizde yaşayan birinin bir Türk dizisinde kocası ile birlikte oynamasinda ne var ki. Bergüzar Korel ve Halit Ergenc'te kari koca Vatanım Sensin'de oynamislardi. Burada sorun ne yani anlamadim. Sorun yabancı olmasıysa yabancı oyuncular var ülkemizde, sorun eşi olmasiysa o da sacma
Ailecek kazanıyoruz mantığı vardır. Güzel bence. Aklıma Özcan Deniz geldi. Kendi yazıp kendi oynuyordu.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Kadınların kitabında kötü çocuklara yavşamak farz, yavşadıkları kötü çocuklar sayesinde hazır lokmaya konmak sünnettir. Kadın budur. Etik olup olmaması önemli değil, kadınlıkta mübah... İşte o kadar...