Eski çizgi filmleri izlemek çocukca bir davranış mı?

YouTube'da bir yorumda görmüştüm "hala bu çizgi filmlerini izliyorum" diyen birisine "ne kadar çocukça şeyler" gibi yorum yazanlar olmuş. Ancak eski çizgi filmleri hala aklımızın bir köşesinde aslında ve ben bu yaz Beyblade'in 2 sezonunu bitirdim. O zaman bende mi çocukça davranmış oluyorum hahaha şaka gibi. 😅

Neyse baylar bayanlar gelelim soruya.

Sizce eski çizgi filmleri izlemek çocukca bir davranış mı?
Eski çizgi filmleri izlemek çocukca bir davranış mı?
Eski çizgi filmleri izlemek çocukca bir davranış mı?
Eski çizgi filmleri izlemek çocukca bir davranış mı?
Eski çizgi filmleri izlemek çocukca bir davranış mı?
Cevapla