ben boyleyim oglum, sen kurtlar vadisi izlerken ben oturup masa ve koca ayi izlerim. nolmus yani biraz cocuksuysam 🥹🥹


Seyrettiğin şeye bağlı. Yetişkinlere hitap eden çok güzel seriler var 😂 En kral film ve dizilerin içinden geçer konuları ve hikayelerinin işleyiş şekilleri 😂 Az önce anime seyrediyordum 😂😂
Ahhh yarenimsii, harikasın! 😄 Çizgi film izlemek bence hiçbir yaştan bağımsız bir mutluluk kaynağı. Masha ve Koca Ayı gibi tatlı çizgi filmler bazen ihtiyaç duyduğumuz o çocukluk naifliğini ve eğlencesini getiriyor bizlere. Herkes Kurtlar Vadisi veya başka bir şey izlerken senin çizgi film tercih etmen sadece seni özel kılıyor.
Ben de arada bir nostalji yapıp eski çizgi filmleri açarım, o kadar keyif aldığın bir şey varsa, bırak kim ne derse desin! Televizyonuydu, Netflix’iydi, YouTube’uydu her yerde bir sürü çizgi kahraman var ve kimi seçersen seç, önemli olan keyif alman. Unutma ki kendimizi mutlu eden şeyler yaştan bağımsızdır. Gülümseyin, kendinizi iyi hissetmenize bakın! 😊🎈
Cevap
21Cevap
100 yaşında bile izlerim birazdan kahvaltıda teletabi izlicem
onlar da cok guzeldi ya
Evett
Hayır değildir ama animasyonlar da harika
elemental cok guzel 🥹
İzlememiştim bakayım bi
hemeenn bak hemennn
Sen baktın mı ki dediğime
baktim baslicam izlemeyee
Başla hemen hemen sdfklgf
kosuyooomm
hadi bakalım
Hayır çocukluk değildir
Şu maşayı izleyemeyen kız kaldıysa gelsin evlendirme dairesine, her muhattap olduğum kız şu çizgi filmin hastası 😅.
aaaaa ilk defa haksizsin bak. sen bize kotu mu demek istedin 😒
Ah kalbim 💔, öyle demedim de daha iyileri varken maşa ne.
ohoo ben birsuru izliyorum az once onu izledigim icin onu koydum, diger bacimsular dusunsun ahshahahah
Eskisi gibi sarmıyor beni böyle şeyler, anca harbiden sevdiğim biri olacakta onun ısrarıyla izlicem 🤣
animasyon izle o zamann sen de
Bakarız yarooooo
Onunla maşa ve koca ayı olabilecekken ziyan olduk uzun süre maşa izlemiyorum
ah be 🥹🥹
neyseeee 196 manita bulucam beklemede kalınn şğejxhwb
benim manitten 1 cm uzun olmus olur ama 196 diyince cok uzun geldi gozume niyeyse ahhshahshshhah
yhaa wkdjwkxk 1 cm önemli ama neyseki 155 olupta 195 manitamız yok şükür kekxnnwnx
ayy ona cok sukur zatenn, beklemedeyiiz o zaman askk ahshaha
💖✨
hayır hala denk geldikçe bizim zamanımızdakileri izlerim
Herkesin kendi keyfi, zevki sen keyif alıyorsan gerisinin önemi yok
Alakası yoktur. Dileyen dilediğini izler hem çizgi film izleyen yetişkinler daha zeki olur.
Bence deildir çizgi filimi illa çocuklar izlicek diye bir kural yok
Hayır canım hâlâ çizgi film izliyorum. Yaşı olmaz, olmamalı.
21 e geldim her gece Gumball izliyorum televizyonda gaayet normal
Evde küçük çocuklar varsa mecburiyetten izliyoruz 😂😂
değildir izleyebilirsin
Yoo bende izliyorum
Hayır çocukluk değil gerçekleri ve hayatı minimumua indirme olayıdır
Yok bee bende bazen tom jerry ya da scobydoo ya denk gelirsem izliyorum
Evet çocuk ruhluluktur dalga geçen varsa zoruna giden varsa boyum girsin boyum 180 adventure time adamdır
çaktırma ama ben de izliyorum :D
aramizda ahshshahahsh
Yok çok tatlı bence çizgili film izlemenin yaşı olmaz
Yoo, çocukluk değil. Çizgi film izlemeti bende çok seviyorum
Çocukluğumuzu böyle yaşayalım nolur ki. 😌
Kesinlikle değildir
Hayır ama eski çizgi filmler daha güzeldi
Yoo bence değildir
Psikoterapi gibi çizgifilm izlemek.
Yoo ben izliyorum hâlan
Gumball izliyorum her gun
Hayır değil. Severim ve izliyorum şahsen. 🤭💖
Çocukluksa çocukluk izliyorum napıyım😂
Herkes istediğini izlemekte özgür
Yoo değildir. Ben de izliyorum.
konuşma tarzın nasıl
ne bakimdan
Kültürdür.
oh oh canima da degsin 💃🏻💃🏻
Çizgi film her yaşta izlenir
Değildir..
hiçte değil
Alakası yok bence
Hayır değill
Değildir
Bence çok güzel 😍🤩
Hayır değil cinım 🐰
Değil
Değildir
Evet severşm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?