Ben izlemem. Eğlendirmez beni. Ama izleyeni de yadırgamam, belki ona iyi geliyordur. Gayet de masumane bir şey ayrıca. Herkesin dışarıdan garipsenecek rutinleri olduğuna inanıyorum.
Bu dönemdeki çocukların izlediği çizgi filmler çok saçma olduğu için hiç izlemiyorum televizyonda ama bazen youtube ta karşıma eski çizgi filmler karşıma çıkıyor izliyorum.