Selam KS ahalisi! Bugün korku filmlerini Ti'ye alan Korkunç Bir Film Serisinden esinlendiğim bir soru ile karşınızdayım. Diyelim ki bir korku filminin içindesiniz ve psikopat seri katil, bıçağıyla sizin peşinizde. Tam bir kabus gibi.. Kalbiniz hızlı hızlı atmaya başlıyor, diliniz kuruyor, gözbebekleriniz büyüyor, tüyleriniz diken diken. Böyle bir durumda ne yaparsınız? Bu katil sizin peşinizde olsa ne yaparsınız?Diyelim ki bu katil peşinizde! Ne yaparsınız?
Arkama bile bakmadan kaçarım. 😱
Saklanıp atlatmaya çalışırım. 😨
Polisi ararım. 👮
Benim elim armut mu topluyor? Ben de bir bıçak alıp onunla teke tek dövüşürüm. 😒
Diğer (Yorumlarda yazacağım) 😬
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Korku filminde seri katil tarafından kovalansanız ne yaparsınız?
Kaçmak yerine bende onu korkuturdum. Altı üstü o da bir insan tek arafta kaldığım yüzündeki maskesi olurdu. O maskesini indirdikten sonra kim olduğunu öğrenebilirdim. Kaçan tipler çok saçma gözüküyorlar ekranda. Ben korkuyla yönetilmeyen oyuncuları izlemek isterdim😄
Aklıma korkunç bir film parodisi geldi. Katil eli bıçakla kadını kovalıyor, kadın yere düşüyor sonra kalkıyor ıslanıyor kıyafetlerini çıkarıyor, seksi pozlar veriyor falan. Dedim ne oluyoruz ben ne izliyorum, sonra yakalanıyor tabi adam bıçağı bi saplıyor kadının slikonlar pert 😄 Ben onu tuzağa çekmeye çalışırdım sanırım önce bildiğim yola girerdim oralarda koşardım ki nereye ne zmaan döneceğimi bileyim diye. Bişey bulur vururdum kafasına seni hıaaa derdim. Allah göstermesin yine erkekliğin yüzde doksanı kaçmaktır.
ilk olarak geri dönücem demem çünkü ilk o ölür... İyiki koca memeli değilim o da mutlaka ölür. ben yapamam ölmek istemiyorum cümleleri kuramam çünkü onlar mutlaka ölür. asla önüme bakmam çünkü nası beceriyorsa katil hep arkandadır. birde katille karşılaşırsam onu can evinden vurup öldürmemesi için son hamlemi yaparak o kurtuluş cümlesini kurar "SENİN ANAN BACIN yok mu ONLARI ÖLDÜRSELER HOŞUNA GİDER Mİ" derim 😀😀😀
hep film izlerken arkaların bakmaları yokmu yetmezmiş gibi durup karşıyı görmeye çalışmaları ben atlıyom koltukdan hayde koşsana diyee :)) ayy bende güldüm yazdığıma...