Anime izlemesenizde düşünceleriniz neler
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Anime izleyen ve seven birisi olarak ilginç buluyorum. Özellikle manga dan uyarlandıkları için iyi bir çizer animeye karakterini yansıtıcak muazzam çizgiler bırakabiliyor.
Teşekkür ederim
Anime Karakterlerine aşık olmuşluğum vardır 🙈levi ackerman, kuroko, teito, killua, gon...
😊Teşekkür ederim
Cevap
5Cevap
Anime sevmem ilginç den ziyade hikayelerinin güzel olduğunu biliyorum ama sevmiyorum
izliyorum v ilginçler özellikle anime erkekleri çok yakışıklılar
hayır, gereksiz bağırıyorlar
Hentaisi ayri guzeldir 🤣🤣
Anime izlemiyorum ve karakterler de hiç ilginç gelmiyor.
Hayır ilginç bulmuyorum çok guzel buluyorum
İzliyorum çok güsellerr 😍😍
Saçma ve gereksiz buluyorum
Hemde nasıl ilginçler, çok acayipler.
İzliyorum ve ilginç bulmuyorum.
Anime kızı olamadım bi
İlgimi çekmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar