Bir kelime Bir İşlem'i çocukluğumda izlerdim. Elimizde kağıt - kalem resmen yarışmadaymışız gibi evde bir ortam olurdu. 😄 Son zamanlarda Kim Milyoner Olmak İster'i izliyorum. Basit soruları bilemediklerinde çıldırmamak elde değil. Siz bilgi yarışması izliyor musunuz?
Bazen kim milyoner olmak isteri izliyorum eğer ki fragmanında benim gibi çatlakları görürsem çekirdeğimi alıp atlıyorum koltuğa öyle yani😀 Kalktığımda koltuk göçmüş oluyor ama olsun arkadaşım seviyor oraya oturmayı oo doğalgaza para yok bundan sonra çok güzel bir yöntem bu sıcak sıcak😹
Kim... Milyoner... Olmak... İster? Bence ilk soru bu olsun😂Şıkları veriyorum:a) babam b) ben c) mahalle bakkalı d) acun bunu da bilemezler, şüphesi olan?😂😂😂😂