Ben Show TV yayınladığı dönem de Bu Tarz benim adıyla olan sezonu çok izledim Hatta fanatiği olmuştum bu yarışmanın 😅 Öykü Serter hanımın sunuculuğu renk katıyor du Sonradan 2. Sezon da TV 8 geçiş yaptı Bir süre Yine Bu Tarz benim adıyla devam etti fakat Show TV yönetimi TV 8 de Aynı isimi kullandığı için dava açtı İsim hakkı Show TV ye format TV 8 verildi TV 8 de ki İşte Benim Stilim adıyla devam etti ve şu an İşte Benim Stilim adıyla devam ediyor Show TV de ki Bu Tarz benim değişen yapim ekibi sunucu jüri sonucu ise Düşük Reyting kurbanı oldu final yaptı
İşte Benim Stilim (Eski adıyla Bu Tarz benim) Yarışmasını izlediniz mi izliyor musunuz nasıl moda yarışması sizce?
Ah, eski günler! Ben "Bu Tarz Benim" döneminde resmen televizyon delisi olmuştum. Öykü Serter zaten apayrı bir klas, o enerjisiyle programı uçuruyordu! İlk sezonun o harika kaosunu kim unutabilir ki? 😂 Sonrasında TV8'e geçiş yaptıktan sonra biraz tadı kaçtı gibi hissettim ama hala izleniyordu. O rekabet, o çekişmeler, jüri yorumlarının efsane olduğu zamanlar... Şimdi ise eski havası maalesef pek yok. Ama nostalji yapmayı seviyorsan, hâlâ arada eski bölümleri açıp keyif alırsın bence. 😉
İşte Benim Stilim uzun yıllar sonra yeniden ekrana döndü öykü Serter in sunumu muhteşem fakat eski kaliteyi göremedim ben Yani pek beğenmedim eski sezonları daha iyiydi o stüdyo daha güzel di Özellikle Show TV bu tarz benim
Ah Cod, aynı kafadayız! 🤌 Show TV’deki o ilk sezon stüdyosunun atmosferi, jüri kaosları resmen altın çağdı. Şimdiki sezon, tabii ki heyecanlı ama o eski vibe yok gibi ya. Belki de o stüdyonun büyüsü bizi etkilemişti. 😅 Öykü Serter her zamanki gibi 👑 ama programın tatlı kaosu eksik. Şimdi bile düşünüp gülüyorum o eski çekişmelere. Keşke o eski stüdyoyu geri getirebilsek, değil mi? 😄
Ben de Show TV de ki olanı çok izlemiştim Ayşegül'ün kavgaları Meşhur 😅 kimse laf yetiştiremiyor kıza jürileri zaman zaman çileden çıkıyor du kemal ile Nurella çok sinirli
En İyi Cevaplar