Çizgi roman okumanın yaşı var mıdır?

Bu kadar film aşığı biriyken aslında film üzerine hiçbir halt bilmediğimden bunun hiçbir anlam ifade etmediğini fark ettim. Marvel DC olayını bile yeni duydum. Genelde filmi seçer direkt izlerim öyle derinlemesine bir araştırmaya girmem film hakkında ama bunun büyük bir eksiklik olduğunu anladım ve işe ilk önce bu filmlerin çizgi romanlarını okuyarak başlamanın daha doğru olduğuna karar verdim fakat çizgi romanlar sanırım 13 14 yaş grubuna hitap ediyor bu 18 yaşımda (gerçi her türlü okuyacağım ama) daha yeni yeni çizgi roman dünyasına adapte olmak çok mu geç sizce? Yalnız altı üstü bir soru amma uzatmışım
Çizgi roman okumanın yaşı var mıdır?
Cevapla