Kitapları çizgi roman ya da grafik roman biçiminde okumak trend mi oldu?

Bence harika oldu. George Orwell'ın 1984 kitabı daha bir ilgimi çekti.


Sizce her kitap için de daha cezbedici olmaz mıydı?
Kitapları çizgi roman ya da grafik roman biçiminde okumak trend mi oldu?
Kitapları çizgi roman ya da grafik roman biçiminde okumak trend mi oldu?
Cevapla