Fast And Furious 9 rezilliği hakkında ne düşünüyorsunuz?

Gerçekten içine ettiler bence artık ilk filmlerde ki o gerçekçilik yok, 20. Filmde uzaya çıkarlar falan diye dalga geçiyorduk 9. Da çıkmışlar 😂
Fast And Furious 9 rezilliği hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla