Benim neredeyse her filmini severek izlediğim bir aktördür kendisi. Adamın o kadar fazla iyi filmi varki hangisini ankete eklesem diye düşündüm. En son imdb olarak en yüksek ve en popüler olan filmlerini eklemeye karar verdim. (Ayrıca lütfen neden şu bu yok diye sormayın. Eğer favoriniz bunlardan biri değilse de aşağıya yorum olarak yazabilirsiniz). Neyse en sevdiğiniz Leonardo DiCaprio filmi hangisi?
The Revenant (Diriliş)
Inception (Başlangıç)
Titanic (Titanik)
Shutter Island (Zindan Adası)
The Wolf of Wall Street (Para Avcısı)
Once Upon a Time in Hollywood (Bir Zamanlar Hollywood'da)
Hepsi birbirinden güzel filmler seçeneklerdeki. Fakat benim favorim her zaman zindan adası olmuştur. Gerek senaryo, gerekse oyunculuk performansı olarak her daim önce benim için. Bunu Inception takip ediyor. Oscar'ı kazandığı diriliş filmi de ayrıca harikaydı diyebilirim.
Anketteki filmlerden hepsi çok güzel, açıkçası seçim yapmakta ben de zorlandım. Ama Zindan Adası filmi benim gözümde bir adım öne çıktı. Filmdeki performansı gerçekten çok iyiydi ve senaryoya en uygun oyuncu da kendisiydi bence. Hani düşünüyorum Di Caprio olmasa o rol kime yakışırdı diye.. Maalesef bir cevap bulamadım..
Aklım ne kadar Başlangıç filmi dese de kalbim Titanikten yana çok klasikleşti artık ama zamanında elde ettiği başarı ve kazançlar kusursuzmuş okuduklarıma göre diğerlerini değil ama Titanic filmini sinemada izlemeyi çok isterdim ama tabi ki imkansız.