James Gunn'ın yönetmen koltuğunda olduğu merakla beklenen Suicide Squad 2'nin ilk fragmani yayınlandı. Bu filmin hem amerika'da hem de ülkemizde gösterime girdiğinde +18 uyarısı olacak çünkü filmde bolca vahşet ve ölümler göreceğiz. Filmin isminde de olduğu gibi İntihar Timi yine bir intihar görevi için toplanmasını ve yaşayacakları macerayı izleyeceğiz, ancak DC veya Warner Bros'un kötü film çıkarması adeta alışılagelmiş bir hale geldi. Batman v Superman, Suicide Squad, Justice League, son olarakta Justice League Zack Syneyder Cut versiyonu başarısız olmuştur.
İşte filmin fragmanı;
The Suicide Squad 2'nin ilk fragmanı yayınlandı! Sizce DC'nin başarısız filmlerine bir yenisi daha mı eklendi?
Warner Bros bence MCU yu baya kıskanıyor süper kahraman konusunda ve gerisinde kalmak istemiyor. Ama çırpındıkça batıyor. Abi tamam, şu zamana kadar onlarca başarılı yapıma imza attın anladık ama 6 yaşındaki çocuğun eline malzemeleri verip kendi başına mangal yapmasını beklemek gibi bir saçmalığa düşersen ne yaparsa yapsın mındar olur yani 😀 Ulan bu yönetmenler hiç mi film izlemiyor gidip gün boyu Tiktok falan mı izliyor demekten kendimi alamıyorum malesef
Bak yanlış anlaşılmasın ben gerçekten koyu bir Justice League, Batman, John Constantine hayranıyım yani en azından çizgi roman çerçevesinde. Ama bu kadar yani. Sinematik evrene geçince ne yazık ki hüsran yani
4 saatlik zack snyder cut versiyonu çıktı da ne değişti? Zaten ilk filmle s*çmıştı, bununla da sıvadı. 😀 Mantık hatalarıyla dolu, hikaye desen evlere şenlik, rastgele film yapıyorlar, Sony ve Warner Bros ile asla ama asla çalışılmaz. Birisi kendi kurallarıyla yönetmene dayatılır, kimisi de fazla rahattır her hangi bir yapımcı kafasına göre "ben bi film yapayım" der ve yapar. Warner Bros'a Kevin Feige gibi bir başkan lazım.
Aga işi ehline vereceksin. Birçok aptal insanı bir araya getirip yönetmen diye o koltuğa oturtursan sonuçlarına da katlanırsın. Sonra da 5 Snyder 1 Nolan etmiyor diye millet götüyle güler
Ana Sayfa > Diziler & Filmler > Sorular > The Suicide Squad 2'nin ilk fragmanı yayınlandı! Sizce DC'nin başarısız filmlerine bir yenisi daha mı eklendi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Warner Bros bence MCU yu baya kıskanıyor süper kahraman konusunda ve gerisinde kalmak istemiyor. Ama çırpındıkça batıyor. Abi tamam, şu zamana kadar onlarca başarılı yapıma imza attın anladık ama 6 yaşındaki çocuğun eline malzemeleri verip kendi başına mangal yapmasını beklemek gibi bir saçmalığa düşersen ne yaparsa yapsın mındar olur yani 😀 Ulan bu yönetmenler hiç mi film izlemiyor gidip gün boyu Tiktok falan mı izliyor demekten kendimi alamıyorum malesef
Bir de bi diğer sorumda Dc'ye başarız demek saçmalık diyen bir değişik var, fakat bunun dışında savunacak başka tek kelimesi yok. 😀
Bak yanlış anlaşılmasın ben gerçekten koyu bir Justice League, Batman, John Constantine hayranıyım yani en azından çizgi roman çerçevesinde. Ama bu kadar yani. Sinematik evrene geçince ne yazık ki hüsran yani
4 saatlik zack snyder cut versiyonu çıktı da ne değişti? Zaten ilk filmle s*çmıştı, bununla da sıvadı. 😀
Mantık hatalarıyla dolu, hikaye desen evlere şenlik, rastgele film yapıyorlar, Sony ve Warner Bros ile asla ama asla çalışılmaz. Birisi kendi kurallarıyla yönetmene dayatılır, kimisi de fazla rahattır her hangi bir yapımcı kafasına göre "ben bi film yapayım" der ve yapar.
Warner Bros'a Kevin Feige gibi bir başkan lazım.
Aga işi ehline vereceksin. Birçok aptal insanı bir araya getirip yönetmen diye o koltuğa oturtursan sonuçlarına da katlanırsın. Sonra da 5 Snyder 1 Nolan etmiyor diye millet götüyle güler
pek tutacak gibi değil
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!