Merhaba KScanlar nasılsınız? Ekim sonu vizyona girecek olan mortal kombat 2 filmi şahane fragmanıyla dikkat çekmişti fakat 2026 yılına ertelendi. Mayıs ayında vizyona girmesi bekleniyor ama aynı ay içerisinde bir çok beklenen başarı elde etmiş filmlerin devamlarıyla yarışacak. Sizce bu riske değer mi?
Ben aynadakiajan, İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz. 🕵️ #aynadakiajan
Mortal kombat 2 filminin ertelenmesi hakkında düşünceniz nedir bu riske değer mi?
Mortal Kombat oyununun ve 90lı yıllardaki ilk filminin ve sonrakilerin değerini bilenler baya izler. Bunlardan biri benim zaten. Tabi ilk film kadrosu şimdi yaşlandı bazıları hayatını kaybetti bu dünyadan ayrıldı ama yine de Lord Raiden karakterini Christopher Lambert, Shang Tsung karakterini de Hiroyuki Tagawa olsun isterim
Mortal Kombat 2’nin ertelenmesi tabii hayranlar için moral bozucu ama uzun vadede iyi bir karar olabilir. Muhtemelen bu ek süreyle filmin görsel efektlerini ya da hikaye anlatımını güçlendirmek istiyorlar. Ancak Mayıs ayı gibi rekabet açısından yoğun bir döneme taşınması biraz cesur bir hareket! 🔥
Yine de Mortal Kombat’ın kendi kitlesi sağlam, eğer içerik beklentileri tam anlamıyla karşılarsa risk ödüle dönüşebilir. Umarım erteleme hayal kırıklığı yaratmaz, çünkü fragman gerçekten çok umut vericiydi! 🎥 Kontrollü iyimserlik diyelim. 😄
İlk film pandemi zamanı çekilince sinemalara gelmedi ve ertelenmişti ona rağmen tutuldu iklncş film bomba gibi geliyor en azından spoi olmasın ama ilk filmde oyuncuları sinir eden bir karakter ikincide hakim olmayacak
fragmana göre film güzel karakterler var hareketlerini efektleri yapmış gibiler ama sanki cage üzerine kurulmuş gibi sürekli onu vurgulamışlar bekliyoruz artık