Merhaba KScanlar nasılsınız? Malum şu sıralar mortal kombat aşağı mortal kombat yukarı konuşulup duruyor.
Son oyunda kronikanın kum saati olayları sonucunda evrene reboot atılmış oldu. Ve mortal kombat 1 yeniden yapımı geldi.
Hali ile Megan Fox Jan claude wan damme gibi isimlerin bazı karakterler için yüz modeli olmuş olması ile de konuşulurken;
Shujinko karakterinin fatalityi kill Bill filminde Uma Turmanın canlandırmış olduğu gelin karakterinin parmak hareketleriyle kalp patlatma sahnesini akla getirdi hali ile
Gelin ben de dahil dünya genelinde dlc olarak gelsin istiyoruz oyuna bence gelmeli yeni nesile çok uzak olmayan tarantino efsanesi Kill Bill Filmini de izlemelerini öneririm.
mortal kombat oyun dünyasının efsane oyunlarından biridir tekrar yapılması ve her şeyin başlangıcının anlatılması oldukça güzel olmuş
ayrıca oyunda bir karakter kill bill isimli filmdeki 5 noktalı elle patlayan kalp tekniğini yapıyorsa bu karakterin ismi pai mei olmalıydı ve zaten karakterin tipi tıpatıp benziyor
Terminatörü ramboyu, kratosu bile getirmiş popüler olmuş bir çok karakteri getirmişlerdi Tarantinoya telif ödeyip almaları zor olmasa gerek. Meşhur ıslık şarkısı ile sahneye girdiğini düşünmek bile muhteşem görünüyor. Bence almaları lazım da daha oyun yeni piyasaya çıkıyor.
İllaki dlcler gelecektir. Mühim olan bu anı unutturmamak ekibe yoksa başka şeyler girer araya.