Dizi de herkes manyak biri altına yapar birisi temizlik hastası birisi mazoşist birisi yapay mankenle konuşuyor dizinin adi da masumlar apartmanı ne garip
İzlemiyorum, evdekiler TV müptelası ama ben uzak durmaya gayret gösteriyorum. Sosyal medya, kitle iletişim araçlarının esas amacı bence iletişimdir. Diziler ise bir iletişim kaynağı değillerdir. Bu sebeptendir ki dizilere alışamadım. Siz dizi seviyorsanız ve izliyorsanız size saygım duyarım. İyi seyirler dilerim. Saygılarımla...
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yok ben de izlemem arada denk gelir ailem izler öyle bakarım
Dizideki aynı yollarda yürüdüğüm, aynı hisleri yaşadığım bir insan olmasaydı keşke... Her Salı yakın geçmişe dönüş işkenceleri. Filmi kaçırıyorum anılarıma dalıp dalıp 😂😂