Bu yeni evlenmiş çift birlikte olmak dışında her şeyi yaptılar yaw 😂
Şaka bir yana.. ilişkiler bilinçsizce çekim üzerine kuruluyor.
Şaka bir yana.. ilişkiler bilinçsizce çekim üzerine kuruluyor.
Davet için tsk
İzlemiyorum
Bu devirde ilişkiler bir şeyin üzerine kurulmuyor
Kurulmadığı için sıkıntı zaten
Biaeylerin ustune kurulsa daha uzun daha sağlıklı daha net ve daha düz vitesli oluyor
Eskiden ayrılacak olsan senin şunun var şu konuda anlasamiyoruz dersin
Şimdi sende sorun yok tamamen suç ve sorun bende sen çok iyi sin hadi bye ertesi gün başkasıyla
😂
İki tane hasta var başımda değil TV izlemek kendime bile vakit ayıramıyorum çoğu zaman
Hala hastanede misin?
Yok çıktım pazartesi günü taburcu ettiler ama tedavisi evde devam ediyor
Annen baban mı?
Evet
Çok geçmiş olsun 🙏🏻❤️
Teşekkür ederim😉😊
Bu diziyi merak ediyorum ilk duyduğumdan beri ama dediğim gibi hiç fırsat bulamadım
Bu diziyi anlamak için biraz psikolojiden bilgin olması lazım. Yoksa anlamak zor.
Psikolojik gerilim mi çok severim😍
Annemden ötürü baya bir bilgi edindim.
Gerçi annemin durumu daha çok paranormal gibi ne psikolojik nede nörolojik acıdan bir tanı koyamadılar..
Tamam ilk fırsatta izleyeceğim bu filmi
Diziyi yani😊
Tamam))
Merci
İki bölümünü izledim. Gerçek hayat hikayesi dedikleri için dikkatimi çekmişti ama değiştirildiğini öğrendiğimden beri soğudum izlemem artık onuda... Türkiye de dizi demek saçmalık demek..
Izlerken icim sıkılsa da evet izliyorum
Cevap
40Cevap
Yorum davetin için çok teşekkür ederim. Fakat bu konuda sana yardımcı olamayacağım. Yaklaşık 20 yıldır TV izlemiyorum.
Anlıyorum
Evet izliyorum sık sık olmasa da. Gerçek hayattan esinlenmiş olan bir romandan uyarlanan film. Ailenin temizlik takıntısı, diğer ailenin geçmişin izlerinde kalması. Biribirini seven çiftin biraya gelememesi. Enteresan bir düzlemde devam ediyor.
Gulseren bugdaycioglu da durmus durmus ayni anda bircok kitabi dizi olmus.
Acep neden?
Hiçbir şey nedensiz olmaz’ dendiğine bakarsak, bir nedeni vardır ama ne? 😄
gerçi tabi bir fikrim var, çünkü insanların dıştan daha çok içsel durumlarıyla ilgilenilmesi gereken döneme girdik)))
Hem de ne güç 😄
yok izlemiyorum, ama artık boş zaman çok bakabilirim iyi mi :?
Ben severek izliyorum
Tavsiye üzerine izleyim dedim ilk izleyişşm. şu an geçen haftanın özetini gösteriyor. Herkes psikolojik manyak olmuş filmde içim karardı. Bırakcaktım izlemeyi zor tutuyorum kendimi. Önyagılı olmak istemedim.
İzlemiyorum bir kere izleyeyim dedim sıkıldım daha eğlenceli diziler seviyorum tek izlediğim menajerimi ara başkada yok
ahh gülseren hocam. sen olmasan sen yazmasan ne olacakmış? ne ekmeğini yediler ne didik didik ettiler o kitaplarını
Diziyi izliyorum. Ama son bölümler baymaya başladı. Gülben ve Neriman ı daha çok merak ediyorum. İnci ile Han ın mıç mıç ilişkisinden gına geldi
Kafayı sıyırtır o dizi bu yüzden izlemiyorum 🙄🙄 İlk 15 dk falan izledim o da kaçıncı bölümdü bilmiyorum ama sonra gereksiz geldi
Evet izliyorum çünkü yaşanmış ve gerçeği yansıtıyor..
Tam olmasa da biraz izledim o diziyi yarım olduğu için de anlamadım
evet izliyorum sınunu bilmem ama ilişki sadece birbşrlerine olan çekim gücüyke başladı
Ramo izliyorum bi tek onuda youtubeden izliyom tv dakka başı reklam koyduğu için
Yeni ciftlerin birlikte olmak disinda yaptigi bisey yok halbuki
Çekilecek dert değil hiç birisi, radyo dinle daha iyi :)
TV ile pek aram yok ama anladığım kadarıyla reyting odaklı bir dizi, hiç sevmem.
Mecburen. İnsan bu elindeki az gelir, gözündeki çok.
İlk 2 bölümüne bakmıştım.. sonrasını vakit bulamadım izlemeye..
Bu tur anomaliler toplumumuzda gizli kapakli yasaniyor.
Arada bakıyorum bir nevi hayat dersleri barındırıyor dizi.
bazen izliyorum denk geldikçe safiye için :D :D
4 takıntısı var))
aynen illa 4 kere yıkıyacak
neden 5 değil :D
Bilmiyorum 😁
Ama bilinçaltında bir sebebi vardır kesin))
mutlaka vardır
çünkü safiyenin bu durumu geçmişi ile alakalı
neden 4 oldugunu da bir bölümde açıklayabilirler
Birkaç bölüm izledim de psikolojimi boZdu bir an ben de titizlik hastalığına tutulacaktım Allah muhafaza
Evet hasta olmayanı bile hasta eder
😂😂😂👍
Hiçbir diziyi izlemiyorum.
izliyorum seviyorum masumlar
Sistemin dengesi şaşmış durumda :)
Ben izlemiyorum TV Tv yok ☺
Hıc haberım yok onlardan
Genelde Türk dizileri izlemiyorum.
Evlendikten sonra kızı istemeye gitmeyen de :D
Kurtlar vadisi izliyorum
Bu akşamki bölümü izlemedim daha
her yer pislik içinde!
Hepsı masum onların
Hepimiz masumuz
Masum değiliz hiç birimiz 🙃
Valla ben mapmasumum
hayir ne oldugu bile bilmiyorum...
Tv izlemeye zaman kalmıyor kı
Hayır ben izlemiyorum
İzlemiyorum ilgi alanıma girmiyor
😂 İyi ya işte az kavga ederler
Dizi izlemiyorum 🤔
Bugün kaçırma kanka
Bekliyorum zaten 😁
Gel çay hazır
Ben de yeni demledim 😁
Afiyet olsun
Hyrr
Izlemedim 🤷♀️
İzlemiyorum maalesef
Yok yaa beğenmedim.
Hayır izlemiyorum
Hayir hic izlemedim.
İlk bölümler evet
İzlemedim 🤷♀️
Dizi izlemiyorum.
Hiç izlemedim
Konusu neymiş?
Psikolojik, trajikomik ve ironik
Hayır maalesef.
Evet izliyorum
Evet izliyorum.
yookk
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?