Bu bölümü çok güzel.. Özellikle Gülben müthiş güzel oynuyor.
Izleyenler görüşlerini yazabilirler..
Izleyenler görüşlerini yazabilirler..
ezgi ve merve harikasınız :D
Ben izliyorum.
Üstadım, her böülümünde bazen gizli bazen açık mesajlar var. Bu tür dizilerin artması lazım.
Onlar ülkede polis asker yok herkes herkesi öldürebilir mesajı veriyor.
EİG için teşekkür ederim.
Rica ederim üstadım.
Cevap
8Cevap
Şu an işteyim ama olmasam da, izlemezdim. Psikolojimi bozuyor.
Olmaz ama sorun şurada. Kadın temizlik hastası, annesinin yaptıkların dan dolayı, ona karşı gelebilmek için, açtığı tek alan. Onu taklid ediyor istemeden. kardeş ablasının yaşadıklaeına şahit, o kadar acıyor ki, sırf onu haklı olması adına, bilinç altı, altına işetiyor. Onun için yaşıyor. Burası uyumlu ama Han, sokakları temizliyor. Bj çocuğun, hem bu olaylara şahig olup, hemde sokaklarda yaşamış olması lazım ki, uymuyor.
O evin içinde olup, dışarıyı temizlemeye çalışmak mimkin değil. Bu tür insanlar eve o kadar değer verir ki, hiç bir şeye dokundurmazlar. O terbiyeyi alan çocuk, önceliği eve verir. Gerçi inada pisliğe bulanma arzysu da taşıyabilirse de, evde pek bir şeye dokunamaz. Bende ne bilmiş bilmiş konuşuyorsam. Neyse. Hayırlı geceler🙂
#Bonjour
Dizi izlemiyorum. Arada bir Yasak Elma izliyorum sadece.
senaryosu saçma. niye reklamını yapıyorsunuz şu dizilerin acaba
Uzun bir aradan sonra ilk defa dün akşam tekrar seyrettim
Mecburen bakıyorum yan gözle
Aynen valla
Diğer odaya gitmeye de izin yok 😀
Türk dizilerini izlemiyorum.
Ben survivora bakiyodum
İzlemiyorum.
Hiç seyretmedim
Evet hakkında duymuştum bir şeyler.
Bu ara Gülseren Buğdaycıoğlunun eserleri revaçta
şu an sanırım bu kadna ait 3 eser dizi halinde tvlerde
Kırmızı oda
Masumlar aprtmanı
Camdaki kız
Aynen. aten kadın psikolok.
Aynen öyle. Yalnız bu seferde herkes psikolok olmaya birbirine tanı koymaya başladı.
Biz hep öyle değilmiyiz zaten gerçekle senaryoyu karıştırırız.
Maalesef öyle
beeeen ama az kaldı şu anda bitmek üzere:D
hee bitmiş en son baba safiyeye e burda naci diyo dedi yardım edin diyo dedi safiye de nnnneeee dedi tam orda reklam koptu yaa en heyecanlı yerinde reklam çıkıo ama sonra aynı yerde bi daha sonra bidaha sonra bitti hadi arkadaş bi reklam yeter daa sahneyi geçmeden yeni reklam verionuz yeter daa ramazandayız
günaha sokmayın adamı dfghhgjhjfh
Hiç izlemedim
Ne olduğunu bile bilmiyorum:)
izlioyrum
Sıktı ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar