Bence her anime çok güzel ama bazıları daha ağır basıyor.
Sizce en iyi anime hangisi?
Sizce en iyi anime hangisi?
Death Note
Cowboy Bebop
Naruto: Shippuden
One Piece
Diğer (yorumda belirtiniz)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
&Akame Ga Kill
&Trinity Seven
&High School DxD
&Sword Art Online
&Strike The Blood
Valla tek bi tane seçemiyecem favorilerim bunlar ✌
Bende sana benziyorum. Hepsi bırbırınden güzel. Yinede Death Note yazmaman şaşırtıcı geldi xd
Baktım onada hoşuma gitmedi sarmadı ya malesef
Başkaları görmesin döver valla jsjfjsjd Polisiye sevmiyor musun? Kaldı ki Death Note anime izlemeyenlerin bile bildiği kült hale gelmiş anime
Polisiye tarzı 1 tane izledimde
İlk izlediğim Death Note ve etkisinden çıkamıyorum. Çıkınca başkasına bakacağım
Malum soruyu sormazsak olmaz. L mi Kira mı?
Tabikiii L. Ama garip bir şekilde Light'ı da sevdim
Garip değil ya. Light'ta çok zeki ve hırslı.
Evet. Aga death note sonrası boşluktan çıkamıyorum. O tarz anime varsa öneri yapsana
O tarz var mı bilmiyorum. Açlığını Cowboy Bebop giderebilir belki.
Güzele benziyor. Sağol ^^
Önemli değil umarım boşluğu giderir xd
Anime yüzünden depresyona girdim a q olacak iş mi skdldo umarım
Death note bende de boşluk yarattı ama birkaç hafta falan. Sonra yeni animelere sardım.
Anladım
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!