Evet bildiğiniz üzere İmdb'nin en üstlerinde de değil en üstünde bulunan film olarak bilininir ve ayrıca sinema tarihinin en iyi filmlerinden biri olarak kabul edilen filmdir kendisi. Başrollerinde tim Robbins ve Morgan Freeman oynamıştır. 1994 senesinde cidden çok fazla ses getirmiş ve halan izlenen film ortaya çıkmıştır bildiğimiz gibi.(Forrest gump, esaretin bedeli, leon, Pulp fiction). 1994 senesinin filmleri yani 1995 oscarında 6 dalda oscarı Forrest Gump filmi, en iyi özgün senaryo oscarını ise Pulp Fiction (ucuz roman) almıştır. Evet bu iki film de oscarı hakkediyor kesinlikle ama sizce de Esaretin bedeli gibi bir filmin bir tane bile oscar alamaması saçma değil mi hemde 7 dalda oscara aday gösterildiği halde. Siz bunu nasıl buluyorsunuz yorumunuz nedir ayrıca sever misiniz bu filmi?
Esaretin Bedeli Filminin Hiç Oscar Alamamış Olması?
Ne oscar ödüllerinin ne de imdb listesinin adil olmadığını düşünüyorum o yüzden pekte takmamak gerek oscar alanları da görüyoruz 5 dakika izleyemeyeceğim vasatlıktalar.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bir filmin Oscar alması o filmin mükemmel olduğunu göstermiyor. Zaten Oscar çoğu zaman böyle güzel filmler yerine gereksiz boş filmlere veriliyor 😒
Doğru öyle ama genel olarak öyle bir kanı var oscar alan film çok iyi hatta en filmdir diye ondan sordum ki bencede öyle değil
Shape of water ve Moonlight gibi filmler oscar aldıktan sonra, Oscarı bir referans olarak görmeye gerek yok.
Haklısın aslında 👍
Filmleri izlemedim ama köleliği anlatıyorsa dünyada ki sömürgecilerin varlığına şahit olmuş oluyoruz.
Yok öyle değil ama güzel yinede
Ne oscar ödüllerinin ne de imdb listesinin adil olmadığını düşünüyorum o yüzden pekte takmamak gerek oscar alanları da görüyoruz 5 dakika izleyemeyeceğim vasatlıktalar.
cok yazik olmus gercektendende cok güzel bir filmdi
Aynen öyle tam bir başyapıt
Demek ki oscar ödüllü flimleri çok kovalamamak gerekiyormuş :)
Adana01 de oskar almadı biz bişiy diyoz mu
Katılıyorum 😂😂
😀