Esaretin Bedeli Filminin Hiç Oscar Alamamış Olması?

Evet bildiğiniz üzere İmdb'nin en üstlerinde de değil en üstünde bulunan film olarak bilininir ve ayrıca sinema tarihinin en iyi filmlerinden biri olarak kabul edilen filmdir kendisi. Başrollerinde tim Robbins ve Morgan Freeman oynamıştır. 1994 senesinde cidden çok fazla ses getirmiş ve halan izlenen film ortaya çıkmıştır bildiğimiz gibi.(Forrest gump, esaretin bedeli, leon, Pulp fiction). 1994 senesinin filmleri yani 1995 oscarında 6 dalda oscarı Forrest Gump filmi, en iyi özgün senaryo oscarını ise Pulp Fiction (ucuz roman) almıştır. Evet bu iki film de oscarı hakkediyor kesinlikle ama sizce de Esaretin bedeli gibi bir filmin bir tane bile oscar alamaması saçma değil mi hemde 7 dalda oscara aday gösterildiği halde. Siz bunu nasıl buluyorsunuz yorumunuz nedir ayrıca sever misiniz bu filmi?
Esaretin Bedeli Filminin Hiç Oscar Alamamış Olması?
Esaretin Bedeli Filminin Hiç Oscar Alamamış Olması?
Cevapla