Keşfet

Gerilim Filmi Soruları

0|0
Cevapla 3 2

Korku gerilim filmi?

İzlediğiniz en iyi yerli korku filmi neydi
0|0
Cevapla 3 5
0|1
Cevapla 3 6
0|1
Cevapla 5 8

Gerilim filmlerimi yoksa bilim kurgu filmlerinimi tercih edersiniz?

Bilim kurgu her zaman dikkat çekici ama gerilim ayrı heyecanlı oluyo
0|2
Cevapla 3 10

Korku/gerilim filmi tavsiyesi olan var mı?

Terrifier tarzı bir şey olursa harika olur aslında🙏 https://www.youtube.com/embed/3ZnlVOpG0HM
0|0
Cevapla 3 6
0|1
Cevapla 3 4

Yabancı Korku/Gerilim Filmi Önerir Misiniz?

İmdb'si yüksek, kaliteli olsun istiyorum.
0|0
Cevapla 1 1

Gerilim, gizem türü bir film önerebilir misiniz?

Aksiyon bilim kurgu karışık da olabilir, güzel bir film olsun yeterli😄
0|2
Cevapla 1 9

Önerebileceğiniz gerilim filmi var mı?

Paradoks gerilim olursa özellikle daha iyi olur.
0|1
Cevapla 2 3

Korku gerilim filmi önerir misiniz blutv Amazon prime?

Korku gerilim filmi önerir misiniz blutv Amazon prime?
0|1
Cevapla 2 1

Gerilim filmi öneriniz var mı?

Gerilim, aksiyon, suç vs.
0|2
Cevapla 2 4

Korku - Gerilim filmi önerir misiniz?

İzlerken ekrana bakamayacak kadar korkacağım, her anında gerim gerim gerileceğim bir film arıyorum. Rica etsem öyle bir film önerir misiniz? Lütfen cinli minli saçma türk filmleri olmasın. Yabancı olursa sevinirim.
0|0
Cevapla 1 1
0|0
Cevapla 2 12

Çabukkk korku/gerilim filmi önerir misiniz?

Böyle dehşetül vahşet bi film olmalı Gerçi izlemediğim korku türü film kalmış mı acaba..
0|2
Cevapla 2 11
0|3
Cevapla 2 5

Gizemli gerilim filmi önerir misiniz?

arkadaşlar merak uyandıran güzel gerilim filmi önerir misiniz?
0|1
Cevapla 3 6

İzlediğiniz en gerilimli gerilim filmi hangisiydi?

Normalde ben +21 video bile izleyen ve etkilenmeyen birisiyim fakat konulu ve gerilimli bir şeyler izleyesim geldi. Öneriler içinde şimdiden teşekkür ederim🙏
0|0
Cevapla 6 5
1|2
Cevapla 4 9
0|1
Cevapla 3 10

Yabancı, böyle hem korku hem gerilim yaşatacak bir film önerir misiniz?

Zaman kaybı olmayan her seferinde tavsiye ettiğiniz filmlerden farklı bir tane
0|0
Cevapla 1 3
0|0
Cevapla 1 2
0|0
Cevapla 1 3
1|1
Cevapla 4 6

Bir korku gerilim filmi izlemek istiyorum hazır elektrikler yokken. Ne önerirsiniz?

Her zaman önerdiğiniz bilindik şeyler olmasın Acil🙏
0|0
Cevapla 0 5

Yalnız başınıza, gece gerilim filmi izleyebilir misiniz?

Korku gene belki de gerilim filmleri yok. İzlemem, mümkün değil. Normal bi film yok muydu yaa? Niye korkuyoruz ki şimdi? 😅
5|3
Cevapla 22 13

Korku /gerilim filmlerinden hangisi senin favorin?

Ben izlemiyorum ilgi alanım değil. ?
1|0
Cevapla 3 3

Gerilim filmi önerin bu akşam izlemek istiyorum. Ne önerirsiniz?

Kesinlikle pişman olmazsin diyeceginiz ne olur aklima bir sey gelmiyor her seyi hazirladim film yok🫣😔
2|1
Cevapla 11 8

Gerilim Dizi Film Önerisi olan var mı?

Arkadaşlar gerilim dizi film önerisi istiyorum lütfennn yardım edin ❤️❤️
0|1
Cevapla 0 11

Bana bilim kurgu/gerilim filmi önerir misiniz?

sevdiğiniz filmlerden öneri bekliyorum tenkü
0|2
Cevapla 1 9

Gerilim denildiğinde ilk akla gelen filminiz ne?

Bıçak serisi gerçekten çok iyidi. Bıçak diyorum çünkü Scream filmini izleyenler çok iyi bilir. :) Orada film ve bıçak olarak tanımlanıyor. Gerçekten serinin devam edilmesi gerekiyor. <3
1|1
Cevapla 8 16
0|0
Cevapla 1 1

Polisiye, psikolojik gerilim filmlerini sever misiniz?

Ozellikle 80-90-2000lerde cekilmis polisiye gerilim filmleri hosuma gidiyo mesela dun 'final analysis' izledim. Ondan once 'primal fear' arada 'fight club' izledim. 'Body heat' diye 1981 yapimi film buldum. Nedense o...
1|1
Cevapla 3 4

Korku değilde gerilim filmi önerir misiniz?

perili filmleri sevmemde böyle platform, sessiz bir yer tarzı gerilim filmi var mı
0|0
Cevapla 2 5
0|2
Cevapla 5 5

Bu havada izlenecek gerilim film önerisi verir misin?

Normalde manitayla izleywcektik ama işi çıktı gelemiyo tek izlicem evde
0|0
Cevapla 1 4

Korku gerilim film önerisi?

Sıkıcı olmayan cidden insanı geren korkutan film var mı bildiğiniz
0|1
Cevapla 2 9
1 2 3 ...7
YÜKLENİYOR...