Merhabalar,
Bir Bence'me daha hoş geldiniz. Bugün size bana göre zamanın en iyi korku filmi serisi olan Korku Seansının son filmden bahsedeceğim. İlk iki film ile bugüne kadar en çok gişe yapan korku filmi ünvanını elinde bulunduran bu film pandemi gölgesinde gösterime girmiştir.
Sinema salonlarında çok büyük bir sükse yapmasa da bana göre ortaya yine çok çok güzel bir film çıkarmışlar. Filmin her saniyesinde ve her dakikasında gerilimi damarlarınız hissedebiliyorsunuz. Gelin hep birlikte konusunu inceleyelim.

Filmin Genel Konusu
Biliyorsunuz filmin başrollerinde paranormal araştırmacı olan Ed ve Lorraine Warren var. Filmin konusunda biraz bahsedeyim. Filmde şeytan tarafından ele geçirildiğini ve bir cinayet zanlısı olan gencin yardımına koşan Ed ve Lorraine Warren'ın mücadelesi konu alıyor. Tabi konu bu kadar kısıtlı değil. Bu araştırmayı yapan çift ilerleyen zamanlarda daha korkunç bir takım gerçekler ile karşılaşıyor.

Ed ve Lorrain bu genci şeytani varlığın elinden kurtarmaya çalışırken bir çok korkunç varlık ile de mücadele etmeye başlıyorlar. Daha fazlasını artık kendiniz izleyip yorum yapmanız daha iyi olur. Çok fazla detay verip de heyecanınızı kaçırmak istemem. Fakat dediğim gibi yine harika bir iş ortaya çıkarmış. Bundan hiç şüpheniz olmasın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
Korku senası serisini izlemiştim. beğendim
Ben bu Ed ve Lorrain'den artık bir dizi bekliyorum. Böyle filmlerle falan doymuyorum ben. Tam bu seride dizi istiyorum. Yetkililer duysun sesimi.
Bu arada filmi izledim diğer Korku Seans'ı filmleri gibi harikaydı.
Not aldım :D
Tamamdır 😄
3'e kadar ki olan filmlerin hepsi gayet güzeldi ama bu biraz sınıfta kalmış sanki. Filmin ortalarında uykum gelmeye başladı, odaklanamadım. Bu, korku filmlerinin beni korkutmamasından kaynaklanıyor olabilir ama yine de seriye asla gölge düşüremez. Korku filmi sevenler mutlaka izlemeli.
Benim fikrime göre serinin en kötü filmiydi. Diğer iki filminin gölgesinde kalmış. Çok hızlı gelişti olaylar, aceleye gelmiş gibi hissettim ama yine de tekrar izlerim. Çünkü korku filmi bulmakta zorlanıyorum. Neredeyse kaliyeli olanların hepsini defalarca izledim. Güzel tanıtmışsınız. Tebrik ederim. 👍
En sevdiğim seri diyebilirim korku kategorisinde ellerine sağlık çok ama çok güzel olmuş...
3. filmin cıktığını bilmiyordum. nerden izleyebiliriz
İnternette var ama görüntü kalitesi çok kötü
Önceki filmlere göre 3ncü film biraz ''yaptık oldu'' tarzında.
Ellerinde uçsuz bucaksız bir konu var, başroller çok iyi. Daha ruhani işlere girip milletin aklını almaları gerek bence...
guzel hos filmde bencenden iyi sagolasin. ben senden daha kapsamli bi film bencesi yazdim kanli ucus filmi hakkinda niye super bence secilmedi bilemdim.
bi goz atsana benceme drakuladan girdim vampirlerden ciktim super bence secilmedi
Blood Red Sky Bir Vampir Filmi ↗
Yayınlanmış demek, izleyeceğim. Eline sağlık. Serinin bütün filmlerini (Anabelle serisi dahil, daha başka birçok film dahil) izledim. Severim.
Ben bunun 2 serisini de izlemiştim. Cok güzel bir film... güzel bir korku filmi önerisine de açığım
. İyi bir şey olsun. Katliam değil.. 😅
Ben korku filmi izleyemiyorum okurken bile gözümün biri kapalı okudum emeğe saygı tabiki ellerine sağlık 😊
Nasıl hızlı okudum :D Ellerine sağlık kardeşim güzel filmler bunlar. Tam matinayla evde izlemelik film :D
Vallahi bunlar beni korkutmuyor aksine komik geliyor kanka
Ben izledim hoşuma gitti.
Ancak tabii ki de serinin ilk filmi bir başkaydı...
bence cokta iyi degildi, ilk film kadar basarili degil. benim dusuncem :)
Hoşbuldum...
Fragman bile yetti gerilmeme güzel bir filme benziyor. elinize emeğinize sağlık.
Korku filmlerini çok severim ve daha çok bu tarzda izlerim. Ellerine sağlık. Güzel bir bence olmuş.
Korku filmi izlemeyi sevmem ama güzel bir bence olmuş eline sağlık ☺️😂
Korku filmleri izleyemem korkarım 😂 elinize sağlık 😊
Bu film serisini izledim hepsini muazzam gerçekçi film kesinlikle korkuda en iyi seri gerilimi kusursuz
korku filmlerini pek sevmiyorum zaten gerekte yok dolara ve iktidara bakınca zaten yeterince korkuyorum
Serisi güzeldi buda güzele benziyor
Aşırı korktum bunu izleyince
Pek güzel değil gibi bu filmi.
Gerçekten çok iyi bi seri
Önerin için teşekkürler mutlaka izleyeceğim
hiç izlemedim ama merakta ediyorum
Teşekkür ederim bakacağım.
İzlemedim ama izlicem
Fena film değil emeğine sağlık
İzledim en sevdiğim seri. Güzeldi. Emeğine sağlık
Beni sarmıyor böyle filmler
Aynı chucky gibi, farklı bir şeyler yapmaya çalışmışlar fakat bir şeyler eksik gibi sanki.
serinin en kötüsüydü
Guzel bir seri korku filmi
Çok korkunç bir şeye benziyor
Korku filmlerini severim.
İzlicem kesin bekliyordum
Korkuncmus
Herke baskasinin seytani olmuş
Harika gorunuyorlar
Elinize sağlık
Int e düştüyse biri bana atabilir mi lutfengg
Eline sağlık
Eline sağlık
Korkarım ben bakamam
enteresan ya
çokta beğendim denemez
olabilir mi acaba
Pek ilgimi çekmedi
Harbi güzel filmler
Daha izlemedim
güzelmiş
Güzelmiş beğendim