Napiyonuz deliğuanlılar?
Valla can sıkıntısından mıdır nedir, Avrupa yakası izliyorum, izledikçe gülüyorum, güldükçe de izliyorum. Kısır döngüye girdim resmen. Tabi en önemli gülünç kaynağı Burhan Altıntop olsa gerek. Bende internette bulduğum veya kendim oluşturduğum Burhan Altıntop Mood 2 yaptım. Bakalım...
İftardan sonra yimeliim 🍫

İç dünyam çık kütü

Mükemmel insanım ya

İftara 10 dk var

Cikoo

Bir Burhan Altıntop Kolay Yetişmeyii

Bu aralar hepimiz

Beybi mi feysim?

Geliy geliy geri gidiyü

Genel olarak ben xd

Korona varken Burhan:)

Burhan Altıntop moodları bu kadardı, araya bir tane farklı adam koydum. Umarım eğlenceli olmuştur. Mutlu kalın...🎈
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Ahahahah çok iyii yaa Emeğine sağlık. 😂
😂😂
:D
Geliy geliy geri gidiyü.. Ben de manyağiyim desem yeridir 😄
Bu adamın tiplemelerine bayılıyorum gerçekten çok yakıştırıyor kendine😄
Emeğine sağlık👒
Bu adama bi tek içimdeki ses filminde gülmüştüm. Onun haricindeki rolleri pek izlemedim
Burhan gel kanki olalım ya 😂
Buhran abiy olmaz hcbsb
Niden olmazmış djjdcb
Bu diziyi iki kere bitirdim üçüncüsü yarı da kaldı 😂 güzel olmuş
10 numarasin Burhan Altintop...
Harika bir oyunculugu var
bu adama hayranım <3 <3 <3
Beybi mi feysim :D çok komik ya
Ahahahaha bu fenaydı 😂😂
Avrupa yakası na cok yakisiyordu bu tipleme👍
Bayılıyorum bu adama ya defalarca izleyebilirim.
Güldürdün. 😂
Emeğine sağlık, çok güzel olmuş.😅
Yapıyorsun bu sporu ted..
Bana ne kadar benziyor sjshs
ic dunyam cok kotu repligi iyimis
Bu adamı hiç sevemedim
Hahaa hepsi dogruu 😂
Bu adam baya iyi yanlız
Gerçekten müthiş bir karakterdi ben beğeniyordum
Severdik abimizi
Adamın hası 👌👌
Çok iyi kdjdjdndn
Haha burhan altinyip6
Bana göre çok normal bir şey...
muhteşem bir oyunculuk ya
Gülerek okudum
Yaa cok komik olmus
Çok iyi karakterdi y
Çok iyi ya 😃
ne karakter be
Haha güzelmiş
Çok iyi olmuş 😂😂