Keşfet
Aklına takılan soruyu sor!
Sor

Sorular: Diyet & Beslenme

45 kilo verdimmmm bir tebrik isterimmmm🥹🥹🥹🥹?

Büyük bir kaybın ardından 40 kilo almıştım 60'dan 100 olmuştum bugün tam anlamıyla 55 kilo geldimmm🎉🥳🥳🥳🥳🥳
0|3
Cevapla 4 7
0|0
Cevapla 4 3

Boyum 1.50 kilom 52 sizce çok mu kısayım, vücudum orantılı mı?

Göğsüm 85 beden, kalçam normal, benimki ince
0|11
Cevapla 3 21

3 gün içinde 3,5 kilo vermek ve şişkinliği hızlıca atmak için ne yapmalıyım?

Ne yapmam gerekiyor, özel bir günüm var, şişkinliğim gitsin istiyorum. 3,5 kilo, etkili bir yöntemi olan varsa bilgi verebilir mi
0|1
Cevapla 1 3

Basene giden kiloyu nasil vucuda orantili dagitabilirim, ne yapmaliyim?

Boyum 164. 50 kiloyken şu an 60 kilo oldum ve çoğu basene gitti. Bu kiloyu nasıl vücudumuza orantılı dağıtabiliriz?
0|3
Cevapla 1 8
0|0
Cevapla 3 1

Avokado ile aranız nasıl?

Ben pek sevmiyorum yaaa. Ama özel bir tarif aldım yarın onu deneyeceğim.
3|2
Cevapla 16 8
0|2
Cevapla 5 19

İlk nerden kilo alıyorsunuz?

Birkaç kilo aldığım için üzüldüm ama g. gs'ler çok hoş oldu vay be böyle mi oluyor
0|2
Cevapla 3 5

Son 5 kilomu bir turlu veremiyorum, en etkili kilo verme diyetleri neler?

Son kalan 5 kilomu veremiyorum, bildiğiniz etkili diyetleriniz vb. varsa yardım eder misiniz
0|0
Cevapla 3 3

Biraz göbeğim var diye evlenmek istemiyorum?

Kilom yok ama biraz göbeğim var diye evlenmek istemiyorum hem hangi erkek göbek sevsin ki, değil mi
0|0
Cevapla 3 14

Omega 3 vitamini tek başına işe yarar mı?

Yanına başka vitaminler de almalı mıyım
0|0
Cevapla 2 4

Psikolojik çöküş sonrası aniden çok kilo verdim, bu durumda ne yapmalıyım?

Ben psikolojik olarak çok sert düştüm ve çok zayıfladım ne yapayım
0|0
Cevapla 2 0

Hafif göbek için hangi hareketlei yapmalıyım?

Spor salonu olmadan evde yapabileceğim hareketler neler? Yağ değil ama göbek var azıcık, nasıl yok edeceğim?
0|0
Cevapla 1 2

Kan tahlilimde demir eksikliği ve yüksek kolesterol ciddi mi, halsizlik ve kemik ağrısı bununla açıklanır mı?

Merhaba, Bir haftadır yoğun halsizlik, kemik ağrısı ve uyku problemi yaşıyorum. Bugün kan tahlili verdim. Yarın sonuçları danışacağım. Sonuçlarım böyle; HGB (Hemoglobin): 10.1 $g/dL$ (Referans: 12.0 - 15.1) HCT...
0|0
Cevapla 1 2
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨