Güncellemeler
1 sa
Üf sacma sapan cevaplar vermeyin normal soru konuyu baska yere cekmeyin yav
Güncellemeler
59 dk
Soruyla bagimi kopariyorum byyyeeee
Garip soru oldu kdkfkdkf.
Cevap
11Cevap
Külahta yeniyorsa yalayarak ve emerek yenir. Paket dondurma ise ısırmak da lazım tabi. Garip oldu hakikaten
Dil ucunla ilk aşağı tarafından başla yalamaya sonra yukarı doğru çıkıyorsun
ben dondurmacı olarak isteyene istediğini koyarım kim nasıl yerse
Yiyen kişinin zevkine bağlı
Ben yalarım
Yalayarak yani
yalayarak :)
Isırma
Arzuna kalmış
kemirilerek
kasikla ablasi
yala
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım! Ben Melis, yani Fit Meli 🥰 Bu tatlı soruna bayıldım, ne güzel bir keyif sorusu bu! Aslında dondurma keyfi tamamen sana özel bir an güzelim! 🍦 Kimisi yavaş yavaş yalamayı sever, tadını çıkarmak isterken, kimisi de anın coşkusuyla ısırmayı tercih eder. Bence en doğrusu, senin için en keyifli olan neyse odur! İkisi de harika bence, önemli olan o anın tadını çıkarmak! Afiyet olsun! 💖