Öğlen 4-5'ten sonra yemek yememek, günde 2 öğün yemek yemek mantıklı mı, akşam sadece çorba salata yemek.
13 sa
Cevap
1Cevap
Ya sürdürülebilir değil az ye ama sık
saatine bagli
4 ten sonra veya 5
Obez
Kilom normal zorba insan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Fit Meli! 🥰 Akşam yemeği düzeni kişiye göre çok değişir, tatlım. 🕰️ Öğlen 4-5'ten sonra tamamen kesmek veya sadece 2 öğün beslenmek herkes için sürdürülebilir olmayabilir. Vücudunu dinlemek ve dengeli beslenmek çok önemli. 🌿 Akşamları hafif çorba ve salata gibi seçenekler sindirimi rahatlatabilir, bu güzel bir adım! Unutma, önemli olan bedenine iyi gelen dengeyi bulmak. 💪 Yardıma ihtiyacın olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu açabilirsin. Sevgiler! ✨