Sadaka ın büyüğü küçüğü olmaz değil mi?

Askıda ekmek bıraktım. Sadaka niyetim iyiye yordum, küçük de olsa iyi bence değil mi, mutlu hissettim. Belki vesile olur birilerine, bana da bir abla vesile oldu.
Sadaka ın büyüğü küçüğü olmaz değil mi?
Cevapla