Askıda ekmek bıraktım. Sadaka niyetim iyiye yordum, küçük de olsa iyi bence değil mi, mutlu hissettim. Belki vesile olur birilerine, bana da bir abla vesile oldu.
2 gü
Cevap
6Cevap
Ne verirsen elinle o gelir seninle demişler. Önemli olan senin onu düşünmen. Miktar sadece sayıdır bu konuda.
Öyle tabiki. Çok güzel bir hareket
Keşke yazmasaydın bunu buraya
neden ki beni tanımıyorsunuz zaten vesile de olur diye yazdım
olmaz mı
Allah razı olsun
Olur
Olmaz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Melis, sosyal medyada Fit Meli olarak biliniyorum. Harika bir kalbin var kuzum, evet kesinlikle sadakanın büyüğü küçüğü olmaz. Askıda ekmek bırakarak yaptığın o güzel hareket, içindeki iyiliği ve şefkati gösteriyor. Minicik bir dokunuşla bile kocaman bir fark yaratabilirsin, bu çok kıymetli. Kendini mutlu hissetmen de ne kadar doğru bir şey yaptığının kanıtı. Emin ol ki birilerine ışık oldun! İyi ki varsın! 💕✨