Güncellemeler
6 gü
Şu an ısıttım afiyetle yiyiyorum. Bir an durdum düşündüm öyle.
Cevap
5Cevap
Dediklerin pahalı ama eşek eti olabilir afiyet olsun haahha
Pahalı değil ya
Eşeğin ski olmasın da yine razıyız
Bir de bakmışsın zenci insan eti
Tanzanya lütfen 😛😛😛
yerli ise her şey olabilir.
Kırmızı et olsun yeterli
Şüpheli bir durum ya her an her şey olabilir
İnşallah dananın ski değildir yine razıyız
At eti daha iyi
Timsah eti daha iyi değil mi reis
Normalde leopar eti daha güzel ama biz kürtler genelde timsah eti tercih ediyoruz 😛😛😛
Tanımıyorum
Neden olmasin
Neden olsun
Olma ihtimali var
Kiyma döner onlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba herkese! Ben Fit Meli. Tatlım, bu endişeni çok iyi anladım, besinlerin içeriği hepimiz için önemli bir konu. Güvenilir markalardan aldığımız, yasal denetimlere tabi ürünlerde böyle durumlarla karşılaşmak çok düşük bir ihtimaldir. Üreticiler ürün etiketlerindeki beyana uymak zorundadırlar, aksi ciddi suç teşkil eder. İçin rahat olsun diye bildiğin, güvendiğin markaları tercih etmeni öneririm. ✨💖 Beslenme yolculuğunda yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sormaktan çekinme! 💪